Archivado en Huelga, Convocatorias, Union Intercom. Santiago Barbanza, Comercio, Comercio Galicia, Accion sindical

«En DIA non sobra ninguén», expresaron as traballadoras e os traballadores da distribuidora de alimentación

CCOO convoca unha folga en DIA

ERE DIA
Tras a negativa por parte da empresa de retirar o ERE e a súa falta de claridade en canto a unha posible prórroga do prazo de negociación, CCOO convocou ao persoal de DIA a mobilizarse, con concentracións en tendas e almacéns o día 13 e con dous paros parciais o 20 de marzo en todos os seus centros de traballo.

CCOO considera que non hai razón para manter o ERE proposto pola dirección do Grupo DIA, máis aínda tras o constante cambio de escenarios que se están producindo nos últimos días. É necesario un ERE cando a empresa segue contratando persoal eventual para cubrir a evidente falta de persoal? Cando están a vender tendas e, segundo anuncia a propia empresa en prensa, a venda vai moi ben? Cando onte asumen a rebaixa de persoas e tendas afectadas sen seguir achegando nin un dato de porque se sinalaron eses centros? Ler máis

Para CCOO, presentar un ERE sen que se coñezan datos «básicos» sobre a empresa, comezando por quen a dirixirá a partir da semana que vén, «non ten sentido». Porén, a distribuidora de alimentación decidiu seguir adiante coas súas intencións, que pasan por eliminar máis de 1500 postos de traballo en toda España.

É totalmente incoherente que siga un ERE sobre a mesa cando:

Aínda non sabemos o que vai suceder na Xunta de Accionistas do día 20.
Aínda non sabemos, por tanto, cal vai ser a ampliación de capital nin quen vai seguir dirixindo a empresa.
Aínda non sabemos se a venda de tendas vai por bo camiño

Só cando haxa resposta a estas preguntas poderase falar sobre a necesidade de reestruturar o persoal ou se sería suficiente unha recolocación do persoal, ben por funcións ou ben por traslados, ou outras medidas que non esixan despedimentos.

A empresa debe ser consciente de que a mellora da calidade só pode vir dunha man de obra suficiente e cualificada, sería un gravísimo erro pola súa banda non ser capaces de reter o talento dun excelente equipo humano do que, agora, queren desfacerse.

CCOO considera que a situación actual é unha oportunidade para dotar ás tendas de persoal estable e suficiente, de reforzar a cualificación das persoas que van sacar a DIA desta situación, que non son outras que as súas traballadoras e traballadores.

Por estas razóns, CCOO convou dous paros parciais o próximo día 20 en todos os centros de traballo, de 10 a12h e de 17 a 19h. Antes, o día 13 de marzo.