CCOO Servizos obtén toda a representatividade nas eleccións de Novotec A Coruña

Eleccións novotec

O pasado 13 de abril celebráronse eleccións na empresa Novotec Consultores na Provincia de Coruña, obtendo un total de teres das tres delegadas de persoal elixibles.

Novotec pertence ao grupo APPLUS e adícase a  desenvolver solucións integrais nas áreas de xestión de calidade e procesos, medio ambiente e sostibilidade, seguridade e saúde laboral.

CCOO Servizos quere amosar o seu agradecemento a todas as persoas que participaron neste proceso e en especial ás que co seu voto depositaron a súa confianza en Comisións Obreiras. Grazas á confianza depositada en nós, pasamos de ter dúas delegadas de persoal no anterior proceso electoral a obter tres delegadas nestas eleccións.

CCOO Servizos quere dar os parabéns tamén a todos os traballadores e traballadoras amosando o noso compromiso para levar a cabo o mellor traballo posible en defensa dos intereses de todo o persoal.

Masivo seguimento dos paros de dúas horas, especialmente en grandes empresas e administracións públicas. Tamén participación masiva nas mobilizacións

CCOO e UGT congratúlanse do «éxito» da folga e da participación «masiva» nas mobilizacións

8M Galicia

O Sindicato Nacional de CCOO de Galicia e UGT-Galicia congratúlanse do «éxito» da folga convocada hoxe polo sindicalismo de clase. O seguimento dos paros de dúas horas foi masivo, especialmente en grandes empresas e administracións públicas. Polo de agora, non houbo incidentes salientables nin no paro que da madrugada (entre as 00:00 e as 02:00), nin tampouco ao mediodía (das 12:00 ás 14:00).

Delegadas e delegados de CCOO reparten un comunicado nos centros de traballo do Corte Inglés

8M no Corte Inglés

CCOO Corte Inglés

Con motivo da folga convocada para o día 8 de marzo volvemos a ver que Fetico e Fasga continúan facendo o mesmo papel, seguidismo da patronal e das empresas, tentando desprestixiar unha mobilización histórica e necesaria.

Non imos perder nin un minuto en responder aos argumentos tan absurdos que utilizaron na reunión extraordinaria do Corte Inglés de Vigo, que se celebrou neste centro o día 22 de febreiro. Non recoñecen, e parece non preocuparlles moito, os problemas reais que sufrimos as mulleres, tamén nesta empresa. Imos explicarvos os motivos que nos levaron a convocar esta mobilización.

As CCOO estivemos sempre en primeira liña na loita polos dereitos das mulleres e pola igualdade. Quixemos protagonizar unha mobilización laboral sen precedentes na historia do movemento sindical e feminista en España.

Por que CCOO pode convocar unha folga xeral? Porque é a primeira organización sindical neste país e formamos parte de organizacións sindicais internacionais.

Sobran os motivos:

• Os contratos de semanas ou meses recaen maiormente nas mulleres, as cales están a traballar con xornadas con menos horas.
  • As pensións son un 37% máis baixa para as mulleres.
  • No 2017 foron asasinas 49 mulleres e 8 nenas e nenos por violencia machista.
  • A brecha salarial segue aumentando en todos os sectores do noso país, en traballo de igual valor as mulleres cobran ata un 30% menos que os homes.
  • Os coidados recaen maioritariamente sobre nós, e 9 de cada 10 permisos ou excedencias recaen sobre as mulleres.
  • Cantas mulleres están a traballar nos departamentos de loxística? E na liña de caixas?
  • E cantas de directoras de centros? Teñen o mesmo porcentaxe de presenza na empresa?
  • Realmente cremos que a igualdade efectiva e real chegou por asinar un acordo ou non? queda moito camiño por andar.

Por todo isto cremos que unha folga de 2 horas por quenda de traballo é a forma máis eficaz para conseguir este obxectivo. Tamén, porque é a menos gravosa para o conxunto das persoas traballadoras, ao supor un menor prexuízo económico.

Todos os traballadores e traballadoras teñen dereito á folga, é un dereito recoñecido pola Constitución a todas as persoas traballadoras, e están cubertas pola convocatoria xeral. Por tanto, non hai que notificalo, nin preavisar a intención de secundar a folga. Doutra banda, a empresa tampouco debería preguntar aos seus traballadores e traballadoras se acudirán a traballar ou non, xa que podería considerarse un intento de coacción, algo perseguido pola lei.

Ao tratarse dunha folga ou paro de 2 horas, o desconto salarial será de dúas horas incluíndo a parte proporcional das pagas extraordinarias.

Coa participación do secretario xeral confederal, Unai Sordo, e a secretaria confederal da Muller, Elena Blasco

Preparando o camiño da folga para o 8 de Marzo: Multitudinaria asemblea en A Coruña

8M

O salón de actos do edificio sindical da Coruña quedou pequeno para a multitudinaria asemblea organizada por Comisións Obreiras para preparar o camiño da folga do vindeiro 8 de marzo. Neste encontro coa afiliación participaron o secretario xeral confederal, Unai Sordo, e a secretaria confederal da Muller, Elena Blasco, así como representantes das direccións nacional e comarcal do sindicato. Entre o público tamén cabe destacar a presenza de dirixentes de partidos políticos de diferente cor, que seguiron con interese o desenvolvemento da asemblea.

Delegadas do sindicato participaron nun encontro sectorial na Coruña que serviu para informar e denunciar este tipo de situacións

CCOO denuncia as dificultades para a igualdade efectiva entre homes e mulleres no sector dos servizos

Encontro 8M

Delegadas de Comisións Obreiras denuncian as dificultades para a igualdade efectiva entre homes e mulleres no sector dos servizos. Nun encontro sectorial que o sindicato organizou o mércores na Coruña co gallo da folga do vindeiro día 8, representantes de CCOO en diferentes empresas relataron as eivas detectadas no seu día a día, tanto do punto de vista profesional coma sindical.

CCOO Servizos acada representatividade no primeiro comité de Ideal Call (Coruña)

Eleccións Ideal Call

Hoxe mércores, 20 de decembro, celebráronse eleccións na empresa Ideal Call na Provincia de Coruña, obtendo un total de 1 delegados para un comité de 5.
Estas eleccións corresponden ao persoal de traballadores e traballadoras externos, adicadas a actividades de Contact Center para Media Markt, Oney, Caixabank Accidentes, etc...
Son as primeiras que se levan a cabo en Ideal Call para constituir un Comité de Empresa, no que tivemos un escenario complexo para poder presentar a nosa candidatura, polo que CCOO Servizos quere amosar o seu agradecemento a todas as persoas que participaron neste proceso e en especial ás que co seu voto depositaron a súa confianza en Comisións Obreiras.
CCOO Servizos quere dar os parabéns tamén a todos os traballadores e traballadoras mostrando o noso compromiso para levar a cabo o mellor traballo posible en defensa dos intereses de todo o personal.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Calendario Laboral Calendario Laboral 2015