Con detalle de festivos locais e aperturas comercio

CALENDARIO LABORAL DE GALICIA 2019

Calendario Laboral 2019

CCOO Servizos revalida a maior铆a nas elecci贸ns de Inelcom A Coru帽a

elecci贸ns inelcom

Hoxe, 8 de agosto, celebr谩ronse elecci贸ns na empresa INELCOM na Provincia de A Coru帽a obtendo un total de 3 delegados/as para un comit茅 de 5.

Este resultado fai que mante帽amos a representaci贸n acadada por CCOO  fai catro anos, onde se elexiran 3 delegados de persoal, obtendo deste xeito a maior铆a no Comit茅 de Empresa. Estos resultados acadados nun escenario complexo, onde partiamos cunha candidatura totalmente renovada, son o resultado do traballo e compromiso demostrado polos nosos compa帽eiros/as durante os 煤ltimos catro anos.

CCOO Servizos amosa o seu agradecemento a todas as persoas que participaron neste proceso e en especial 谩s que co seu voto depositaron a s煤a confianza en Comisi贸ns Obreiras.

CCOO Servizos quere dar os parab茅ns tam茅n a todos os traballadores e traballadoras renovando o noso compromiso para levar a cabo o mellor traballo posible en defensa dos intereses de todo o cadro de persoal.

芦As rebaixas, nos prezos, non nos nosos dereitos禄, advirten os sindicatos

Mobilizaci贸ns no comercio vario da Coru帽a e do comercio t茅xtil de Ourense no primeiro d铆a de rebaixas

concentraci贸ns comercio vario coru帽a

O sector do comercio vario da provincia da Coru帽a e o comercio t茅xtil da provincia de Ourense mobilizaranse o pr贸ximo venres, d铆a 29 de xu帽o, cadrando co inicio das rebaixas. Os sindicatos Comisi贸ns Obreiras (CCOO), UGT e CIG, que promoven as mobilizaci贸ns, denuncian que as patronais de ambos os dous sectores pretenden 芦condenar禄 os traballadores e traballadoras 芦a salarios conxelados ou de miseria禄. 芦As rebaixas, nos prezos, non nos nosos dereitos禄, advirten.

A todas as traballadoras e traballadores do sector do Comercio Vario da provincia da Coru帽a

Sector do Comercio Vario da Coru帽a: nin atrasos, nin reduci贸n de xornada ata os 14, nin complemento por incapacidade

comercio vario coru帽a

A patronal n茅gase a pagar os atrasos do convenio, a ampliar a reduci贸n de xornada ata os catorce anos e insiste en penalizar as baixas por incapacidade (segue)

Carmen Sangil, elixida Secretaria Xeral da Secci贸n Sindical de Banco Santander en Galicia.

Integraci贸n Santander Grupo Popular Galicia

Hoxe, vinte e catro de maio, celebrouse en Santiago de Compostela o Plenario Extraordinario da Secci贸n Sindical de CCOO Banco de Santander Galicia e integraci贸n da Secci贸n Sindical de CCOO Grupo Banco Popular Galicia.

Coa previsi贸n dun inminente proceso de integraci贸n de ambas entidades presentouse unha 煤nica candidatura 谩 Secretar铆a Xeral e 谩 executiva, quedando esta 煤ltima integrada na s煤a maior铆a polas delegadas e delegados que xa participaban nese 贸rgano de goberno nas s煤as respectivas secci贸ns.

Na s煤a intervenci贸n, Carmen Sangil quixo agradecer "a xenerosidade e o esforzo pola confianza depositados na s煤a persoa" xa que "nos imos enfrontar a importantes retos de aqu铆 ao pr贸ximo ano". Destacou tam茅n o valor de demostrar a fortaleza da organizaci贸n a trav茅s do "contacto directo, cercano e persoal cos nosos compa帽eiros, resolvendo cantas cuesti贸ns nos expo帽an". Ga帽ar as elecci贸ns que se celebrar谩n en febreiro do pr贸ximo ano foi outra ideal central do seu discurso: "dado o actual momento de dificultade debemos po帽er en valor o liderazgo hist贸rico e tradicional dun sindicato de clase como CCOO nos 煤ltimos procesos electorais, que 茅 garant铆a de esforzo, e respaldo 谩s traballadoras e traballadores"

A partir de agora in铆ciase unha nova etapa que estar谩 marcada polo proceso de integraci贸n das redes de oficinas de ambos bancos. Cabe salientar que CCOO 茅 o sindicato maioritario tanto en Banco Santander como Grupo Banco Popular, e que ambas entidades ve帽en de pasar por dous Expedientes de Regulaci贸n de Emprego que foron afrontados e resoltos de forma notablemente satisfactoria.

O persoal de Hotel Attica 21 en A Coru帽a apoia maioritariamente a candidatura de CCOO Servizos

attica

O pasado venres 18 o persoal de Hotel Attica 21 en A Coru帽a revalidou cunha alta participaci贸n a candidatura presentada por CCOO, cun total de tres delegadas.

A Federaci贸n de Servizos de CCOO agradece aos traballadores e traballadoras desta empresa a confianza depositada no sindicato e garante redobrar o esforzo e manter o traballo diario.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones
Gu铆a derechos de trabajadores y trabajadoras Gu铆a de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Calendario Laboral Calendario Laboral 2015