Archivado en Condiciones de trabajo, Comunicados convenio, Unión Comarcal A Coruña, Comercio Galicia

Acórdase a celebración dunha reunión semanal para avanzar na negociación

Convenio Colectivo de Comercio Alimentación da Coruña: non imos negociar retrocesos

O día 23 de setembro, a representación da Federación de Servizos participou nunha nova reunión na mesa de negociación do Convenio Colectivo de Comercio Alimentación da Coruña.

Tras varias reunións anteriores de intercambio das plataformas de cada unha das partes, por fin entramos en materia.

Ao comezo da reunión, como declaración previa de intencións e tras analizar detalladamente a plataforma presentada pola patronal, a representación de CCOO deixou claro que a negociación deste convenio ten que pasar por mellorar as condicións do convenio, pero xamais entraremos a discutir condicións que empeoren o actual.

Nesta reunión empezamos a tratar artigo por artigo cada un dos diferentes capítulos do convenio, falando principalmente de contratación, categorías e xornada, adquirindo ademais o compromiso dunha reunión semanal para poder avanzar na negociación.

CCOO incidiu primordialmente nesta reunión no grave problema do sector con excesos de xornada e horas extras non abonadas, ademais da situación de precariedade dos contratos de tempo parcial, presentando solucións mediante a colocación de sistemas de fichaxes ou consolidación de horas complementarias para que a xente de tempo parcial poida chegar a ter unha xornada completa e regulada.