O sindicato mantén a maioría da representación no comité provincial do banco

CCOO gaña as eleccións na oficina principal de Abanca en Santiago de Compostela

A Federación de Servizos de CCOO gaña as eleccións na oficina principal de Abanca en Santiago de Compostela. Como xa aconteceu catro anos atrás, a candidatura presentada por Comisións conseguiu dous representantes no comité de empresa, fronte a dous de ASCA e un da UGT, que entra no comité á custa da CSICA. Ademais, CCOO foi o sindicato máis votado nuns comicios en que participou a totalidade do persoal, polo que manterá a presidencia do órgano de representación. Segue

Rexeitamento frontal aos despidos arbitrarios

Saímos de novo á rúa: ABANCA despide inxustamente. READMISIÓN!!

Tal como informábamos o día vinte deste mes, volvemos a concentrarnos esixindo a readmisión do compañeiro despedido.

ABANCA despide inxustamente. READMISIÓN!!

Abanca despide a un traballador sen motivo xustificado polo que nos concetramos hoxe en Ourense esixindo a súa readmisión. Haberá máis concentracións o 24 e 26 de maio.

Firmado el XXIII Convenio Colectivo de Banca

CCOO con el 63% de representación en la mesa de negociación ha firmado el XXIII Convenio Colectivo de Banca hoy día 19 de abril de 2016. La negociación de este Convenio ha sido especialmente difícil por las condicionantes extremas que ha impuesto la reforma laboral vigente y por el entorno de crisis en el empleo, de crisis en el sector financiero.

Reestructuración Banco Santander: Exigimos negociación, garantías y condiciones

Banco Santander anunció ayer a la Representación Sindical una reestructuración de la Red Comercial y los Servicios Centrales, tanto de Santander España como Corporativos, que pueden suponer una reducción importante de plantilla y de Oficinas.

CCOO estaremos presentes en este proceso para garantizar la máxima transparencia y las mejores garantías para toda la plantilla. No es momento de expandir rumores ni de crear alarmas, sino de trabajar para que se respeten los legítimos derechos de las trabajadoras y los trabajadores del Santander. Este es nuestro compromiso.

#PorUnConvenioXusto #PorUnConvenioJusto #ConvenioAhorroJusto #24F

Convenio de Aforro: Por un convenio xusto e sen recortes, hoxe concentración en A Coruña

Hoxe, 24 de febreiro, concentrámonos en doce cidades. En Coruña diante da sede de Abanca, Rúa Nova, 30 -15003-, de 17:30 a 18:30.

• NON á XORNADA PARTIDA (imprescindible para a patronal)

• NON á MOBILIDADE XEOGRÁFICA FORZOSA (imprescindible para a patronal)

• NON a TRABALLAR MÁIS XOVES TARDE

• NON á BAIXADA DO 2% OS TRIENIOS

• NON á REDUCCIÓN DE PLUSES E AXUDAS

• NON aos ASCENSOS POR 'DEDOCRACIA'

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador