¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

CCOO mobilízase en Primark

concentracións PRIMARK

Hoxe, 1 de marzo, ante o inmobilismo e falta de vontade negociadora da empresa, o persoal de Primark mobilizouse de 12:00 a 13:00 en Marineda (Coruña), xunto a múltiples tendas de todo o estado.

En plena negociación do Convenio de Primark e ante a falta de acordos, o sindicato viuse abocado a elevar o nivel de tensión no conflito convocando unha primeira fase de mobilizacións en todo o país para tratar de dar un golpe de temón á deriva precarizadora que está a adquirir a empresa.

O sindicato quere reclamar un trato xusto por parte da empresa, porque sen o seu persoal non crece e non continua tendo avultados beneficios. Estas concentracións pretenden ser o punto de inflexión a través do cal a empresa acepte as propostas que CCOO defende desde a primeira reunión do Convenio, que se sintetizan en:

• Incremento salarial ao nivel do IPC, 6% adicional en 2023, 6% en 2024 e se a empresa quere que o Convenio sexa de tres anos, terá que aceptar outro 6% para 2025.
  • Domingos: aumentar os 30 ? propostos pola empresa e reducir aínda máis o límite a traballar.
  • Descansos cualificados: Os 12 sábados + domingos.
  • Eliminar a quenda 1 de vacacións que dá comezo en maio, a referencia debe ser o 21 de xuño.
  • Sistema para aumentar as horas do contrato de forma progresiva.

Pola defensa destas xunto a outras propostas que o sindicato quere introducir no Convenio de Primark, para que sexa xusto e compense ao persoal polo seu esforzo nos últimos anos

Froiz despide por enfermar

despedimentos Froiz web

Beatriz levaba traballando varios anos como charcuteira de Froiz en Brión, cortando friame de xeito continuado durante moitas horas todos os días de luns a sábado. Seguramente vos terá  atendido a moitas/os de vós.

Beatriz enfermou. Despois de anos de repetir o mesmo movemento o seu ombro non puido máis e os médicos prescribiron unha baixa que se prolongou durante varios meses. Cando se incorporou, Froiz non lle deu alternativa e asignouna de novo a cortar friame durante horas sen descanso. Aos cinco días despediuna por considerar que cometera un acto de indisciplina ao baixar o seu rendemento "de xeito voluntario". Ningunha compañeira percibiu esa baixada de rendemento a pesares da dor coa que traballaba.

A varias compañeiras de toda Galicia lles pasou exactamente o mesmo que a Beatriz. Froiz sempre di que os xefes da empresa son os clientes. Pois valoren vostedes se queren mercar en Froiz. Esiximos readmisión!!

Homologa salariamente todas as marcas e territorios, en retribucións fixas e variables, concretando salarios fixos garantidos de entre 18?000 e 24?500

Acordo histórico en Inditex: a igual traballo, igual salario

Acordo INDITEX

CCOO, como sindicato maioritario no Grupo Inditex, alcanzou un acordo histórico que homologa salariamente todas as marcas e territorios, en retribucións fixas e variables, concretando salarios fixos garantidos de entre 18 000 e 24 500 euros, a través dun complemento que se revalorizará no futuro baseándose no IPC. Ademais, conseguíronse avances de moito calado en condicións sociais e o compromiso de negociar medidas sobre parcialidade e tempos de descanso no marco da negociación do plan de igualdade de grupo. Ler máis

22.000 persoas pendentes do seu convenio e do seu incremento salarial nun entorno de IPC disparado

Parálise no convenio comercio vario de A Coruña

convenio comercio vario coruña

Desde CCOO indicamos na mesa de negociación á patronal e resto de sindicatos que era imprescindible axilizar as reunións, e de ser necesario, celebrar unha semanalmente co fin de avanzar na negociación e tentar conseguir un acordo antes de finalizar o ano.

En decembro 2022, tivemos reunións os días 12, 16 e 22. En xaneiro 2023, os días 3 e 19. E en febreiro, cancélase a reunión prevista para o pasado martes día 7.

Para CCOO é incomprensible a retardación da negociación, que desde o día 22 de decembro se paraliza de forma notable, despois de tratar na mesma como tema exclusivo a inclusión no convenio do Plus Compensatorio de Beneficios que só afecta a INDITEX, dando a impresión de que unha vez alcanzado este obxectivo, xa non hai tanta présa en manter a axilidade da negociación e poder así alcanzar canto antes un acordo no resto de temas que afectan ás 22.000 persoas que están baixo o paraugas deste convenio.

Esta paralización é moi grave para o sector desde o punto de vista de CCOO, porque non só repercute na perda de poder adquisitivo do persoal, senón que ademais pon en risco o abono de atrasos de convenio, sen ter en conta o resto de medidas que se negocian no mesmo e que tardarán máis en entrar en vigor.

Ante esta situación non nos queda outra alternativa que expor a posibilidade de convocar mobilizacións no sector, en CCOO temos claro que non podemos permitirnos un novo ano en branco

Asinado o convenio de Comercio Metal da provincia de Pontevedra 2020-2024

convenio comercio metal pontevedra

Despois dun longo período de negociacións acompañadas de numerosas mobilizacións e folgas, este mércores logrouse a sinatura do convenio de Comercio Metal da provincia de Pontevedra, un dos convenios que ampara a maior número de persoas traballadoras dentro do sector.

As negociacións -que comezaron o 8 de xuño de 2021- permitíronnos alcanzar un acordo coas seguintes características:

• Incrementos salariais: 2022 = 6,5 %; 2023 = 4 %; 2024 = 4 %
  • Revisión salarial na diferenza entre a suma do IPC dos anos 2023 e 2024, e o incremento real destes anos (8 %) cun tope do 10 %, que se aplicará con carácter retroactivo ao 1 de xaneiro de 2024.
  • Xornada: Redución de 16 horas (8 a partir do 1/01/23 e 8 a partir do 1/01/25)
  • Adaptación do convenio ás novidades da reforma laboral e en materia de conciliación, trasladando para iso o acordado no convenio de comercio vario recentemente asinado.
  • Vacacións: Os 22 días que marca o convenio son sempre de 8 horas, para que non lles conte un día completo ás persoas que traballan medio día os sábados.
  • Traslado ao convenio o réxime de faltas e sancións establecido no convenio de comercio vario.

A pesar de non alcanzar o obxectivo inicial de introducir a este subsector dentro do recentemente asinado convenio de comercio vario -obxectivo que seguirá vivo para a seguinte negociación-, CCOO consideramos que o resultado final é satisfactorio, aínda que supoña un avance menor do que consideramos que debía ter.

Agora toca pór o convenio en marcha e esixir que se aplique en cada unha das empresas e persoas traballadoras ás que afecta.

CCOO poñémonos á vosa disposición para conquistar este importante obxectivo e animámosvos a afiliarvos e a participar como representantes das persoas traballadoras por esta organización onde se convoquen eleccións para que, desde o noso sindicato, se faga a forza necesaria para mellorar as condicións laborais de todas e todos.

INDITEX comunica o peche de cinco tendas en Galicia

Peche de tendas INDITEX

Peches tendas INDITEX

Ante a comunicación de peche das tendas a continuación relacionadas:

BERSHKA PONTEVEDRA: c/ Benito Corbal

BERSHKA VILAGARCÍA: c/ Arzobispo Lago

OYSHO SANTIAGO: C.C. As Cancelas

MASSIMO DUTTI SANTIAGO: C.C. As cancelas

KIDDYS CLASS VIGO: C.C. Travesía

Queremos informar de que como membros da Comisión de Seguimento do Acordo Marco Estatal, aínda vixente, e en liña co asinado no que respecta ao compromiso de garantía do emprego, esixiremos á dirección de INDITEX, na reunión a manter respecto das recolocacións, a necesidade de manter as mesmas condicións que viña gozando o persoal até a data e no centro máis próximo ao de peche.

Queremos lembrar que este acordo marco, asinado por CCOO e UGT, segue tendo como obxectivo o mantemento dos postos de traballo e as súas condicións, ante calquera peche, evitando a aplicación de medidas máis traumáticas.

Así se conseguiu en situacións de peche anteriores e seguiremos esixindo que se faga nas actuais.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador