Normas para a celebración do plenario de renovación da sección sindical de CCOO en BBVA Galicia

CCOO BBVA Galicia

Estas normas réxense polo Regulamento Interno de Seccións Sindicais aprobado polo Consello Federal o 18 de maio de 2023, polas normas do VII Plenario da Sección Sindical de CCOO en BBVA aprobadas pola Comisión Executiva Federal o 30 de xuño de 2023 e foron aprobadas pola Comisión Executiva da Federación de Servizos de Galicia o 20 de xullo de 2023.

Normas celebración plenario de afiliados de CCOO Deutsche Bank Galicia no marco do plenario ordinario de renovación da sección sindical estatal

CCOO Servizos Deutsche Bank

A Comisión Executiva Federal, na súa reunión do 24 de marzo de 2023, aproba o proceso de Plenario da Sección Sindical de CCOO en Deutsche Bank España e a convocatoria do seu Plenario de renovación que se celebrará en Barcelona, os días 20 e 21 de xuño de 2023, así como as normas de funcionamento do mesmo.
Estas normas réxense polo Regulamento Interno de Seccións Sindicais aprobado polo Consello Federal o 4 de outubro de 2017, e foron aprobadas pola Comisión Executiva da Federación de Servizos de Galicia o 11 de abril de 2023.

Normas e calendario do proceso

Plenario de renovación da Sección Sindical de CCOO Galicia en Paradores

CCOO Paradores

A Comisión Executiva Federal, na súa reunión do 14 de marzo de 2022, aproba o proceso de Plenario da Sección Sindical de CCOO en Paradores e a convocatoria do seu Plenario de renovación que se celebrará (o lugar comunicarase na carta de convocatoria) o día 19 de maio de 2022, así como as normas de funcionamento do mesmo.
Estas normas réxense polo Regulamento Interno de Seccións Sindicais aprobado polo Consello Federal o 4 de outubro de 2017 e teñen como obxecto regular o proceso de renovación da Sección Sindical de CCOO en Paradores.
 A Sección Sindical, acordou iniciar as xestións para o proceso de renovación. O Plenario de renovación debíase de celebrar no mes de novembro de 2020, pero por mor das restricións e medidas implantadas en España para combater a pandemia da COVID 19 impediron a súa renovación en tempo e forma.

Suspensión Plenario da Sección Sindical de CCOO en BBVA Galicia

bbva ccoo galicia

A Comisión Executiva da Federación de Servizos de Galicia, en reunión extraordinaria o 11/02/2022, aprobou a suspensión das asembleas e plenarios da Sección Sindical de BBVA de Galicia que se ían levar a cabo no trascurso deste mes e finalizarían o próximo día 8 de marzo, para a renovación dos seus órganos de dirección. Ler máis

Plenario de integración das Seccións Sindicais de Caixabank e Bankia

Plenario Caixabank

A Comisión Executiva Federal, na súa reunión do 12 de agosto de 2021, aproba o proceso de Plenario de integración da Sección Sindical de CCOO de Caixabank e da Sección Sindical de CCOO de Bankia e a convocatoria do seu Plenario que se celebrará en Barcelona, os días 17 e 18 de novembro de 2021, así como as normas de funcionamento do mesmo.

Estas normas réxense polo Regulamento Interno de Seccións Sindicais aprobado polo Consello Federal o 4 de outubro de 2017 e foron aprobadas pola Comisión Executiva Federal. Teñen como obxecto regular o proceso do Plenario Extraordinario de Integración da Sección Sindical de CCOO de Bankia na Sección Sindical de CCOO de Caixabank.

Este Plenario Extraordinario realízase como consecuencia do proceso de adquisición de Bankia por Caixabank, o que supón un novo marco na interlocución cun persoal único procedente das dúas entidades.

Ver as NORMAS e CALENDARIO do plenario de Galicia

Ver as NORMAS e CALENDARIO do plenario

Ver DOCUMENTO/PONENCIA Sección Sindical de CCOO de Caixabank

Plenario Extraordinario Sección Sindical de CCOO en BANCO SANTANDER en Galicia

Normas plenario Santander

A Comisión Executiva Federal, na súa reunión do 12 de agosto de 2021, aproba o proceso de Plenario da Sección Sindical de CCOO de Banco Santander e a convocatoria do seu Plenario extraordinario que se celebrará na localidade de Torremolinos (Málaga), os días 30 de novembro e 1 de decembro de 2021, así como as normas de funcionamento do mesmo.

Ver as NORMAS E CALENDARIO do plenario de Galicia

Ver as NORMAS y CALENDARIO del plenario

Ver DOCUMENTO/PONENCIA Sección Sindical do Banco Santander

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador