Archivado en Acuerdos, Comunicados, Condiciones de trabajo, Union Comarcal Vigo, Union Comarcal Pontevedra, Multiservizos

Segunda reunión do acordo de relacións laborais para Pontevedra de Adecco Outsourcing SAU (Eurocen)


Acaba de celebrarse a segunda reunión relativa á negociación do acordo de relacións laborais para a provincia de Pontevedra coa dirección da empresa. Devandito acordo está dividido en dúas vertentes diferenciadas e relativas, a 1ª, a cuestións elementalmente salariais e a 2ª, a cuestións de tipo social como son permisos remunerados e licenzas.Segue


 En canto á segunda conseguimos a formalización dun preacordo que de ser sancionado polo persoal, entrará en vigor o próximo 1 de decembro do presente 2016. No referente á vertente económica, as posicións entre as partes seguen estando enfrontadas, e tras unha nova formulación de propostas, a empresa faranos chegar unha nova oferta a semana que vén, a cal valoraremos e estudaremos como se merece. Até o momento a empresa incidiu nuns criterios de converxencia cara as novas táboas salariais progresivas e cun horizonte de aplicación total que nós, tendo en conta a temporalidade do sector multiservicios no que traballamos, consideramos como excesivamente longa. En calquera caso, seguiremos traballando para conseguir o mellor acordo posible e que se axuste á realidade dun persoal cuns salarios moi baixos e unhas necesidades que se atopan no presente. Ambas as partes mostraron a súa vontade de acadar un acordo para o próximo 1 de decembro que na súa parte económica entraría en vigor con data 1 de xaneiro de 2017 e que, como é lóxico, será tamén sometido á aprobación do persoal.

Doutra banda, anunciarvos que paralelamente se constituíu a mesa de negociación do convenio nacional de Adecco Outsourcing na cal nos corresponde estar representados cun delegado que a sección de CCOO designou na figura do presidente do comité, e que a primeira reunión do devandito convenio celebrarase este 18 de novembro.

En último lugar, e tras o incumprimento por parte da anterior xerencia da delegación de Vigo acerca das reclamacións interpostas o pasado 25 de outubro relativas á total desinformación do estado individual da bolsa de horas, a constante reiteración de fallos na confección das nóminas, a falta de EPIS e material indispensable de traballo nos centros, o problema existente coas baterías de reserva e os módulos de carga dos mesmos no centro CTL3, aproveitamos a reunión para trasladar estes problemas e devandito incumprimento á dirección e esta comprometeuse a darlles solución nos próximos días, algo que esperemos que suceda dada a improcedencia destes feitos e o innecesario malestar que produce no persoal. Aproveitamos tamén para sinalar a falta de persoal de oficina, o cal retarda todo tipo de xestión e empeora a calidade e a eficiencia do devandito persoal, así como a falta de presenza por parte da xerencia local nos devanditos centros, algo que, pensamos, repercute na imaxe que a empresa traslada ante os clientes nos que mantemos os servizos.

Namentres, seguiremos informando e aproveitamos a ocasión para saudarvos,

DELEGADOS SECCIÓN SINDICAL CCOO EN ADECCO OUTSOURCING EN PONTEVEDRA