Convocatoria e normas para o desenvolvemento do Plenario en Galicia da Sección Sindical de CCOO en SUPERMERCADOS DIA

A Comisión Executiva da Federación de Servizos de CCOO, na súa reunión do pasado 12 de setembro de 2016, aprobou a convocatoria do Plenario da Sección Sindical Estatal de SUPERMERCADOS DIA que se celebrará en Madrid o próximo 29 de novembro de 2016, así como as Normas de Funcionamento do mesmo.

A Dirección Provisional de CCOO Servizos Galicia, en cumprimento das normas aprobadas para este proceso pola C.E. Federal, así como do Regulamento Interno de seccións sindicais aprobado polo Comité Federal o 20 de abril de 2015, adopta as seguintes normas para o seu desenvolvemento en Galicia.

Normas Plenario DIA Galicia GL Normas Plenario DIA Galicia ES


Prevención Violencia de Xénero e Axudas a Vítimas

Publícanse no DOG dúas novas axudas para prevención e axudas a mulleres vítimas de violencia de xénero.




Mujeres en Acción

Como cada año, abordamos el 8 de marzo con el objetivo de visibilizar el trabajo de las mujeres, dentro y fuera del sindicato. Nos parece necesario reivindicar el papel que ocupa la mujer como parte nuclear de la sociedad, en un contexto laboral, y también el papel fundamental que juegan las mujeres en la acción sindical que se desarrolla día a día dentro de una organización como Servicios CCOO.
La presencia y el trabajo de las mujeres dentro de una Federación como la nuestra es vital. Más de la mitad de nuestra afiliación es femenina, cifra que se reduce en el caso de la representación unitaria donde podemos observarlas consecuencias de trabajar con sectores fuertemente masculinizados.

Texto íntegro


Reafirmamos o noso compromiso de combater todas as formas de discriminación e violencia contra as mulleres.

Manifestación 6 de Marzo en Santiago, en defensa dos dereitos de igualdade

A SECRETARÍA DE IGUALDADE de UXT e a SECRETARÍA DE MULLER E IGUALDADE de CCOO chamamos á participación das traballadoras e os traballadores e da cidadanía na manifestación que se celebrará en Santiago de Compostela o día 6 de marzo, saíndo as 12 horas da estación do tren, para reiterarmos o noso compromiso coa consecución dunha sociedade máis igualitaria, xusta e democrática. Recoméndase vestir de lila e levar pandeiretas, conchas ou calquera instrumento que poda facer aumentar a nosa visibilidade.


Europa impasible e indiferente, refugiadas invisibles

UNA MIRADA DE GÉNERO

CCOO no va a asistir, con resignación, al drama de las personas refugiadas. Al rechazo, inacción e incumplimento de sus valores fundacionales y de la normativa internacional una Europa que se refugia en un sobredimensionado miedo para negar la asistencia que debe al millón de personas desplazadas porque escapan de las guerras o están en peligro de tortura o muerte segura si permanecen en sus lugares de origen. CCOO no se va a callar ante este drama humano de dimensión catastrófica. Tampoco vamos a dejar de llamar la atención sobre laos riesgos específicos a que están sometidas las mujeres, muchas  de ellas que son cabeza de familia y embarazadas, discapacitadas o mujeres mayores, así como las niñas no acompañadas. CCOO, junto a otras organizaciones civiles y sociales, exige una respuesta a la Europa democrática y al gobierno español que esté a la altura de nuestros valores de igualdad, solidaridad y justicia, que garantice el cumplimiento de las normativas humanitarias y que dé una respuesta integral a la dramática situación que viven estas personas que incluya medidas específicas para que las mujeres refugiadas.


25 DE NOVEMBRO. Día Internacional pola Eliminación da Violencia contra as Mulleres.

CCOO e UGT convocan concentracións nas comarcas de Galicia pola mañá.
A Secretaría da Muller de CCOO de Galicia chama á cidadanía galega a participar nestas concentracións e tamén nos actos convocados pola Plataforma de Mulleres de Galicia.

Queremos concienciar a toda a sociedade sobre a insoportable extensión da violencia, de todas as violencias machistas: a que sofren as mulleres a mans das súas parellas ou ex-parellas, o acoso sexual e por razón de sexo no traballo, a intimidación na rúa, o acoso na Internet, o abusivo control con que son subxugadas as mozas e, en especial, as terribles consecuencias que estes ataques carrexan na saúde, a integridade, a dignidade e a vida laboral das mulleres.


Salud Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones