Archivado en Legal, Salario, Empleo, Divulgacion, ERE

>> Ajuts extraordinaris per al manteniment de l´activitat econòmica davant la COVID-19 (2021)

El 5 de juliol s’obrirà un nou formulari d’inscripció per accedir a la línia d’ajudes per a persones afectades per un ERTO, o bé amb contracte fix discontinu beneficiàries de la prestació extraordinària, com a mínim, un dia del mes de maig de 2021.

- - - - - -

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.hostaleria (Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya) ,

>> Ajuts extraordinaris per al manteniment de l’activitat econòmica davant la COVID-19 (2021)

Requisits?per accedir-hi / Presentació de sol·licituds +INFO

>> Ayudas extraordinarias para el mantenimiento de la actividad económica ante la Covid-19 (2021)

El 5 de julio se abrirá un nuevo formulario de inscripción para acceder a la línea de ayudas para personas afectadas por un ERTE, o bien con contrato fijo discontinuo beneficiarias de la prestación extraordinaria, como mínimo, un día del mes de mayo de 2021.

Requisitos para acceder / Presentación de solicitudes + INFO