Reestructuración plantilla

Acuerdo firmado!!

Accede al acuerdo aquí

O sindicato insta os 39 concellos das comarcas de Santiago e Barbanza a acordar medidas para o emprego na hostalaría e no comercio dos seus respectivo

CCOO esíxelle ao Concello de Santiago a adopción de medidas inmediatas para axudar as pemes

A Federación de Servizos de CCOO de Galicia, que engloba os sectores de hostalaría e comercio, especialmente afectados pola pandemia, e a Unión Intercomarcal de CCOO de Santiago-Barbanza, esíxenlle ao Cocnello de Santiago a adopción de medidas inmediatas para axudar as pemes. A proposta sindical realízase sen prexuízo do diálogo establecido no Consello Económico e Social e no Plan Compostela Móvese Covid-19. Ler máis

Acuerdo de la mayoría de la RLT para la reestructuración en Banco Sabadell

Banco Sabadell Sede Barcelona

Hoy viernes 27 de noviembre, la mayoría de la RLT (89,57%) hemos rati?cado las condiciones económicas que han de permitir la salida, de forma voluntaria, de hasta 1800 personas. A partir de ahora, deberemos trabajar para formalizarlo en un texto que re?eje todos los puntos de este acuerdo.

Reestructuración plantilla

Acuerdo para la reestructuración de plantilla en Banco Sabadell

Negociación reestructuración

Llegamos a la recta final con mejores condiciones y más garantías

CCOO insta as administracións locais e autonómica a que acorden en diálogo social medidas de choque polo emprego

medidas de choque polo emprego

Desde a Federación de Servizos, que engloba os sectores de hostalaría e comercio, especialmente afectados pola pandemia, propomos que todas as Administracións poñan en marcha medidas para soster o emprego e o tecido produtivo, e reclamámoslle tamén ao Goberno de España melloras na coordinación.

CCOO expón unhas liñas de proposta para debater desde a Administración pública, tanto nos marcos de diálogo social autonómico, como desde a Administración local, con fin de evitar que se siga destruíndo emprego e tecido produtivo.

Para o sindicato é unha prioridade absoluta evitar que se perda tecido empresarial, polo que se propón apostar por mecanismos de financiamento, axudas, moratorias e liquidez, que permitan o sostemento das empresas, maioritariamente de autónomos e pemes, pero en termos recíprocos: as empresas deben comprometerse a soster o emprego. Ler máis

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador