Archivado en Comunicados, Empleo, ERE, Accion sindical

Carta á Xunta de Galicia: A Consellería de Economía non facilita datos dos ERTEs

información ERTE

Desde o inicio da alerta sanitaria a Consellería de Economía recibiu preto de 33000 solicitudes de procedementos de expedientes de regulación de emprego temporais, a maior parte deles a causa de concorrencia de causas de forza maior.

A lei establece que nos procedementos de Expedientes de Regulación de Emprego Temporais derivados de forza maior, non é preciso formar unha comisión negociadora coa representación legal das persoas traballadoras nin cos sindicatos máis representativos polo que solicitamos proporcione datos concretos das empresas que na comunidade autónoma de Galicia solicitaran, estean a solicitar

a iniciación e tramitación ou estean xa aplicando estes ERTEs derivados de forza maior, e tamén dos derivados por concorrencia de causas económicas, técnicas, organizativas ou de produción, todos eles derivados da situación de estado de alarma.

A Consellería de Economía, Emprego e Industria limítase a proporcionar unha listaxe indicando o número de ERTEs que se están a tramitar por provincia polo que esta Federación non está podendo exercer o labor de vixilancia e control derivado da acción sindical que, en aplicación do previsto no artigo 28 da Constitución Española e no artigo segundo, apartado 2, d), da Lei Orgánica 11/1985, de 2 de agosto, de Liberdade Sindical, ten atribuída e que constitúe un dereito fundamental susceptible de amparo constitucional.

Polo anterior, desde esta Federación enviouse un escrito, solicitando datos concretos das empresas e un listado cos CNAE, que na Comunidade Autónoma de Galicia están solicitando a iniciación, tramitación ou están xa aplicando ERTEs derivados de forza maior e os derivados por concorrencia de causas económicas, técnicas, organizativas ou de produción, todos eles derivados da situación de estado de alarma ocasionado pola alerta sanitaria do COVID-19.