folga unísono

As centrais sindicais presentes a nivel estatal en UNISONO convocaron unha folga de 24 horas para o día de hoxe, a cal foi secundada cun 70% de participación a nivel estatal, sendo o seguimento nos tres centros existentes en Vigo de case un 80%.

A Federación de Servizosde CCOO, a través da súa delegada LOLS Gloria Alonso, estivo dende primeira hora diante do centro de traballo, sito na Avenida de Gran Vía en Vigo, informando ao persoal sobre os motivos que desembocaron nesta folga de 24 horas.

Dende CCOO consideramos que a precarización constante das condicións de traballo, o aumento progresivo de contratacións vía ETT, a nula vontade de negociación dun Plan de Igualdade por parte da empresa, o cambio constante e sen preaviso dos horarios e cambios de quendas, impedimentos constantes ante as solicitudes de reducións de xornada e un longo etc., son motivos máis que suficientes para paralizar o traballo nesta empresa e demostrarlle á dirección dunha vez por todas, que o persoal é o activo máis importante que posúen. Esperamos que esta xornada lle sirva á empresa como toque de atención para mellorar as condicións laborais reinantes en todos os seus centros de traballo e convoque ás distintas centrais sindicais para atopar unha solución negociada ante o conflito xerado.