Archivado en Condiciones de trabajo, Comunicados convenio, Sector Financeiro

Despois de 18 meses de mobilizacións

En Aforro temos Convenio: regulamos dereitos

Nos últimos 18 meses CCOO fixemos manifestacións, concentracións en todas as sedes das antigas caixas e recollida de firmas do persoal. O resultado de todo iso é que finalmente temos Convenio.
A Patronal mostrou a súa peor cara cun claro obxectivo: deixar de ter Convenio, e se iso non era posible desregular e baleirar o Convenio colectivo de Aforro para converternos nun sector "lowcost".

Conseguir un Convenio para o sector de aforro é unha moi boa noticia, non unicamente polos seus contidos, tamén pola súa existencia.

Ademais de conseguir  ter novo Convenio no sector,  mantense intacta toda a súa estrutura: pagas, horarios, xornada, carreira por experiencia, plus convenio, clasificación de oficinas, etcétera-, o que evita  as pretensións de baleiralo de contido por parte dunha patronal envalentonada por unha Reforma Laboral feita á súa medida .

CCOO lideramos todo o proceso, e non só temos Convenio que é a garantía de todas as nosas condicións laborais- senón que conseguimos defender os nosos salarios e melloras para o persoal e evitar que as peores pretensións da Patronal fixésense realidade:

De non ter revisión salarial como pretendía a Patronal

• Logramos revisión salarial até o 4%:
2017 o 1% e 2018 o 1,25%. En 2017 e 2018 fose de táboas: 0,25% máis cada ano se hai beneficios, 0,25% máis se ROE exercicio >6%, 0,50% máis se ROE exercicio >10%. Até un 4%

De crear emprego precario e temporal no sector como quería a Patronal
  • Logramos o compromiso do 95% de emprego indefinido durante a vixencia do convenio e 15 días mínimo de negociación previa e adicional a calquera proceso de reordenación.

A Patronal pretendía pór fin ao Plus Convenio na súa totalidade
  • Blindamos o cobro da parte fixa e variable do Plus Convenio para 2017 e 2018. Ademais revalorizable. Este 2016 cobramos a parte fixa.

A Patronal quería implantar a xornada partida xeneralizada no sector
  • Mantemos a regulación de horarios no Convenio Colectivo sectorial

A Patronal marcouse aumentar a xornada máxima a 1700 horas anuais
  • Logramos a mesma xornada anual, sen aumentala

A Patronal quería aumentar o número de meses en que se abrían os xoves pola tarde
  • Conseguimos reducir a xornada dos Xoves tarde: 8 a 14:30 e 16:00 a 19:00 e manter o número de xoves con horario de tardes

A patronal quería acabar coa carreira por antigüidade e implantar a DEDOCRACIA
  • Mantemos a carreira por antigüidade e blindamos o salario mínimo sectorial. Fronte á posibilidade actual de contratar por un salario de 9.660.

Nivel XIV, 1 ano, 15.000 ?, salario basee mínimo primeiro ano
    Nivel XIII, 1 ano, 16.500 ?, salario basee mínimo segundo ano
    Nivel XII, 3 anos, salario actual

E iso para o PERSOAL ACTUAL E FUTURO

A Patronal quería ampliar a mobilidade xeográfica forzosa a 50km

• Mantemos a limitación de mobilidade a 25km como tiñamos regulado

A Patronal quería acabar coas Oposicións de Nivel X e VIII
  • As oposicións mantéñense tal e como até agora

A Patronal pretendía acabar coa clasificación de oficinas en todas as entidades por un novo sistema de pluses facilmente substituíble. Ademais de pór fin á función de subdirección
  • A clasificación de oficinas mantense regulada en Convenio. Pásase de 7 tipos de oficina a 4, mantendo a figura de subdirección coa mesma tipoloxía. Con garantías nos dereitos de todo o persoal actual.

A Patronal quería acabar co Plus de Residencia
  • Mantense o Plus nas mesmas condicións

A Patronal quería a supresión do día de libre disposición regulado actualmente
  • Mantense o día actual e engádese 1 día  máis cada ano: 2016, 2017 e 2018

A Patronal pretendía  a desaparición dos trienios desde a entrada en vigor do Convenio
  • Finalmente, acordamos  remitir o seu estudo a unha negociación de 18 meses e en caso de non alcanzarse acordo ese período non computaría para o deveño do seguinte trienio -1.7.2019-.

Establécese como medida conxuntural e realizarase a liquidación do trienio en curso o 1 de xullo de 2016.

A Patronal pretendía  eliminar/ limitar axúdaa Gardaría e Formación Fillos
  • Mantemos o cobro de Axúdaa Gardaría e Formación Fillos coa súa actual regulación, non limitando a súa percepción a un salario
  • Melloramos axúdaa Formación empregados incorporando Máster de Posgrao e Novas

Pretendían eliminar o Préstamo de Atencións Varias
  • Logramos non só mantelo senón lograr melloras varias en Préstamos e anticipos para o persoal:

Préstamos de atencións varias: 25.000?
    Préstamos vivenda: 200.000? e rebaixa no tipo de interese mínimo: 0,90% 2017 e 0,50% 2018, tamén para a carteira viva

• Logramos melloras en conciliación:
    - Establecemos un permiso de até 20 horas anuais para acompañamento a tratamentos e circunstancias especiais a familiares.
    - Establecemos un permiso de até 10 días de concesión obrigatoria para causas graves e extraordinarias, sen necesidade de esgotar as vacacións.
    - Redución xornada coidado fillos até os 12 anos.
    -Equiparación das parellas de feito ao matrimonio en permisos, excedencias e anticipos.

• Logramos manter a revalorización dos complementos por pensións:
    - Revisaranse conforme o fagan as pensións da seguridade social, co máximo da revalorización pactada en convenio para o salario basee.

O Convenio é unha garantía para os múltiples acordos de empresa que maioritariamente, son un desenvolvemento e mellora dos contidos do mesmo. O non Convenio deixounos nunha situación, cando menos conflitiva e de cuestionamiento polas Direccións dos dereitos laborais conseguidos ao longo de moitos anos mediante a negociación colectiva.

Nos procesos de reestruturación -hai algúns en marcha e os que poidan vir- o Convenio tamén supón unha maior garantía para a consecución de bos acordos posto que, ademais de que estean claros os contidos económicos e establece un período de negociación previo ao legalmente establecido. O convenio é o noso contrato de traballo máis garantista.

GRAZAS A TODAS E TODOS Os QUE VOS MOBILIZASTES CON CCOO

ESTE CONVENIO É VOSO!