Archivado en Comunicado breve, Empleo, Contact Center, Accion sindical

O comité de empresa alerta da situación en que queda un centro de traballo que dá emprego a 130 persoas e convoca paros para o vindeiro luns, 8 de abr

CCOO alerta da posible perda de emprego en Unitono en Ourense e critica a Naturgy pola deslocalización de traballo

deslocalización unísono

A Federación de Servizos de CCOO alerta da posible perda de emprego en Unitono no seu centro de chamadas de Ourense e critica a Naturgy (antiga Gas Natural Fenosa) pola deslocalización de traballo que se presta actualmente desde Galicia. Segundo o sindicato, a empresa atribúelle á eléctrica a decisión de levar fóra da comunidade autónoma o servizo, concretamente para unha nova plataforma aberta o pasado marzo en Reus.

O comité de empresa de Unitono en Ourense alerta de que están en risco numerosos postos de traballo nunha empresa que dá ocupación a máis de 130 persoas. Por esta razón, convoca paros para o vindeiro luns, 8 de abril, de 12 a 13 horas e de 18 a 19 horas.