Reafirmamos o noso compromiso de combater todas as formas de discriminación e violencia contra as mulleres.

Manifestación 6 de Marzo en Santiago, en defensa dos dereitos de igualdade

A SECRETARÍA DE IGUALDADE de UXT e a SECRETARÍA DE MULLER E IGUALDADE de CCOO chamamos á participación das traballadoras e os traballadores e da cidadanía na manifestación que se celebrará en Santiago de Compostela o día 6 de marzo, saíndo as 12 horas da estación do tren, para reiterarmos o noso compromiso coa consecución dunha sociedade máis igualitaria, xusta e democrática. Recoméndase vestir de lila e levar pandeiretas, conchas ou calquera instrumento que poda facer aumentar a nosa visibilidade.

Nueva Web para Comité de Tarket Gestion

Nuevas formas de comunicación en esta era informática.

Despois dun proceso electoral marcado por varias impugnacións por parte da empresa

CCOO Servizos gaña as eleccións en Adecco Outsourcing Vigo

A Federación de Servizos de CCOO gañou as eleccións sindicais en Adecco Outsourcing en Vigo. Coa vitoria de Comisións remata un proceso que o sindicato cualifica de "accidentado", pois prolongouse case dez meses.

O proceso electoral foi obxecto de numerosas impugnacións dada a actitude da empresa, que o "bloqueou e retrasou" durante meses. Nesta actitude contou coa axuda do sindicato "corporativo" FASGA, así cualificado nunha sentenza xudicial sobre o caso.
Malia os atrancos referidos, a candidatura de CCOO impúxose ás de FASGA, pois logrou catro dos cinco membros do comité, mentres que unha terceira candidatura, da UGT quedou, sen representación.
CCOO atribúe boa parte do éxito da candidatura á "implicación" dos seus integrantes, así como á "sintonía" coa maior parte do persoal da empresa. Tamén influíu positivamente que o sindicato presentara recentemente un conflito colectivo pola bolsa de horas imposta por Adecco.

CONOCER LA VIOLENCIA, EL PRIMER PASO PARA COMBATIRLA

MITO Y REALIDAD

Firmado el Convenio de Hosteleria de Bizkaia 2016-2017

El 11 de enero se firmó el convenio de Hostelería de Bizkaia, con vigencia desde enero del 2016 a diciembre de 2017.

El texto de convenio seguirá igual que en el 2012, tanto en jornada (1750), como en la antigüedad.

Subida salarial.

• Para el año 2016 se fija una subida del 1,60% sobre las tablas salariales del 2012

• Para el 2017 de un 0.4 % más el IPC del año 2016 (en el caso de que el IPC en el año 2016 fuera 0, el incremento del 2017 sería 0,40%).

Paga abril.

En la paga extraordinaria de abril de 2016, y siguiendo los mismos criterios de cálculo de la misma, se aplicará a cada trabajador/a un complemento especial de firma convenio, de 30 euros una única vez, y no teniendo en ningún caso el carácter de salario consolidable.

Plus de formación.

Deberán abonar a sus trabajadores/as un Plus Compensatorio de Formación, de naturaleza salarial, en cuantía de 25 euros por 15 pagas durante la vigencia del presente convenio, aquellas empresas que:

1. No acrediten su participación en una organización empresarial representativa del sector, entendiendo por tal aquella que represente al menos el 15 por ciento de los/as trabajadores/as del sector, que colabore activamente en el desarrollo formativo de este sector,

2. O bien no acrediten el desarrollo de planes individuales de formación continua.

3. O no acrediten la participación en planes agrupados de formación permanente y/o continua en materia de hostelería desarrollados por los sindicatos más representativos del sector.

LA CONCILIACIÓN REAL

EL PLAN CONCILIA Y LA CONCILIACIÓN REAL

El pasado mes de mayo de 2015 se publicitó en la intranet la firma de un acuerdo de prestación de servicios con la empresa ALARES, empresa especializada en prestación de asistencia personal y familiar, que se concretaba en la puesta en marcha del denominado PLAN CONCILIA, por el que se pone a disposición de la plantilla una serie de servicios asistenciales, en algunos casos de forma gratuita.

Salud Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador