CCOO consegue en CTAG unha mellora salarial do 6,3 %, acordo de teletraballo e flexibilidade horaria

ctag mellora salarial

CCOO CTAG foi o único sindicato que introduciu a variable económica como imprescindible para asinar o conxunto de acordos de teletraballo e flexibilidade. Hai un mes xa se daba por «pechada a negociación» que, ao cabo, se consegue manter viva para completar con medidas que foran descartadas inicialmente pola dirección. Ler máis

CCOO Servizos sae ás rúas de Madrid para pedir subas salariais e o desbloqueo da negociación colectiva

Milleiros de traballadoras e traballadores, de delegados e delegadas sindicais, procedentes de todos os recunchos do país participaron nas marchas a Madrid convocadas por CCOO e UGT, para protestar contra a actitude irresponsable e egoísta de CEOE e CEPYME que están a apostar pola conxelación dos salarios, ante o aumento desbocado dos prezos.

Como denunciou o secretario xeral de CCOO, Unai Sordo, «as organizacións empresariais están demasiado afeitas a saír da crise sempre pola vía da desvalorización dos salarios, a destrución de emprego e das condicións de vida da maioría social».

Tres marchas e unha gran concentración

Desde primeiras horas da mañá, e desafiando á choiva, a multitudinaria participación nas marchas, que foron avanzando en tres columnas desde Atocha, Praza de España e Porta de Toledo, ata a Praza Maior, colapsou as céntricas rúas da capital que se viron asolagadas por miles de manifestantes, os petos vermellos e as bandeiras de cada organización, que poñían a nota multicolor a unha nova xornada de protesta baixo o lema “Salario ou conflito”.

Unha gran mobilización que reflicte a indignación e rebeldía da clase traballadora ante a cicatería dunha patronal que só pensa en salvagardar os seus beneficios, trasladando o incremento dos prezos á cesta da compra, e á conta de conxelar os salarios, xerando situacións de desigualdade e pobreza.

Neste sentido, os manifestantes xa advertiron que «ante a negativa da patronal ás propostas sindicais, a nosa resposta seguirá sendo a loita e a mobilización ata que senten a negociar o incremento dos salarios». Ler máis

A cara "B" do sector financeiro na súa semana de presentación de beneficios

Salario ou Conflito

salario ou conflito

Na previa á semana de presentación de resultados do 3er trimestre de 2022, o Secretario Xeal de CCOO Servicios recorda en declaracións á Ser que CCOO ven denunciando de forma reiterada que o modelo de negocio imposto polos Bancos é laboralmente insostible para o persoal:

“El papel de las plantillas en el futuro del sector financiero” (2019)

“Imprescindibles: El principal activo del sector financiero” (2020)

“Imprescindibles: Por un sector laboralmente responsable” (2022)

Nestes Informes propositivos, acompañados dunha campaña sostida de actuacións, CCOO analizou e denunciou:

• Que o axuste neto de persoal en máis de 115.000 persoas desde 2008 sitúa a España como o país da UE onde os persoais do sector financeiro soportan a maior carga de atención.
  • Que este proceso, unido ao peche de máis da metade de oficinas e os procesos de dixitalización, ha incrementando de forma exponencial a sobrecarga de traballo: xestión comercial e bancaria, risco xurídico, formación obrigatoria, carga administrativa... concentrado na metade de persoas.
  • Que a esta sobrecarga, con constatables consecuencias sobre a saúde, súmanse prolongacións de xornada, obxectivos comerciais inasumibles, presións desmedidas... levando a unha situación límite para persoais tensos, queimadas e desmotivadas. Un modelo laboralmente insustentable que debe cesar de inmediato.
  • Que, mentres as cúpulas do sector descoidan e ignoran aos persoais, ademais de negarse a compensar a súa perda de poder adquisitivo por unha inflación imprevista, cóidanse a se mesmos: Entre 2018 e 2021 os beneficios das principais entidades subiron un 34,17% e os soldos de Presidentes e CEOs un 37,77%

Desde esta semana, que a Banca presenta novos beneficios récord, CCOO movilízase para reivindicar outro modelo laboral no que se coide ao persoal, o principal activo do sector: Polo emprego e o poder adquisitivo (“Salario ou Conflito”), as delegadas e delegados de CCOO mobilizámonos o #28O en distintos puntos de España e o #3N na gran manifestación en Madrid.

O convenio do comercio vario mellora as condicións laborais de máis de 13000 persoas na provincia de Pontevedra

sinatura convenio comercio vario Pontevedra

Desde CCOO queremos valorar moi positivamente este acordo, porque con el dáse un paso moi importante, conseguindo aglutinar nun só convenio a gran parte do comercio, como a venda polo miúdo (retail) de tecidos en xeral, pezas confeccionadas, alfombras e tapices, paquetería, mercería, quincallería, comercio polo miúdo de xoguetes, artigos deportivos, comercio de bazares, artigos de agasallo, adorno e reclamo; tendas denominadas de “miniprezos" e similares
En xeral, aquelas adicadas ao comercio de artigos múltiples sen predominio dentro do mesmo establecemento tales como comercio da pel, venda por xunto de tecidos, mercería e paquetería en xeral, pezas confeccionadas, alfombras e tapices, zapatos, e tamén nas que no futuro se encadren ou agora non teñan convenio de referencia.
Ler máis.

A secretaria xeral de Comisións Obreiras, Amelia Pérez, reitera que haberá conflito se non se produce un incremento salarial

«Ou salario ou conflito», advirte a secretaria xeral de CCOO

"Levámolo dicindo durante todo o verán, despois de que a CEOE se erguese da mesa de negociación: "salario ou conflito". É unha cuestión de principios", sinalou a dirixente sindical ante os medios de comunicación.

"A clase traballadora non pode pagar o custo da crise. Fálase moito de pacto de rendas, pero a patronal só quere oír falar del cando os traballadores e as traballadoras sexan quen asuman o custo da crise, por iso cómpre actuar tamén sobre os beneficios empresariais", clarificou a sindicalista.

Hoxe venres, 7 de otubro, a secretaria xeral de CCOO, canda o seu homólogo da UGT, estarán na concentración convocada en Ourense, ás 12 horas, diante da patronal provincial.

A empresa anunciou un ERE extintivo tras perder o proxecto Vodafone que se podería trasladar a Perú

O comité de Coremain denuncia o despedimento de ducias de persoas en Galicia

despedimentos COREMAIN

O comité de empresa de Coremain denuncia a pretensión da empresa de despedir a ducias de persoas traballadoras. A empresa comunicou á representación sindical a súa decisión de presentar un ERE extintivo o pasado venres día 26 de agosto. O comité manifesta o seu máis rotundo rexeitamento tanto aos despedimentos como a posible deslocalización dos postos de traballo.

A día de hoxe Coremain segue se concretar o número de despedimentos, que van de 30 a 80, creando incerteza entre as persoas que poden ser incluídas no ERE.

O comité culpa a Coremain desa deslocalización ao teren apostado en anos anteriores por derivar parte da carga de traballo a Perú, apuntando o camiño que parece seguir a nova adxudicataria do proxecto Vodafone (CAU-Centro de Axuda ao Usuario), a cal pretende trasladar todo o servizo de atención a usuarias e usuarios a este país e non contempla a subrogación do persoal actual. Ler máis

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador