Archivado en Negociacion Colectiva, Condiciones de trabajo, Comunicados convenio

Convenio de Banca

PRORROGUEM LA ULTRAACTIVITAT DEL CONVENI FINS AL 31 DE DESEMBRE

Ahir dimecres, 28 d'octubre, es va reunir la taula negociadora del Conveni, en format virtual, i se n’ha acordat prorrogar la ultraactivitat fins al 31 de desembre.

>> Comunicado en castellano: Convenio de Banca: Prorrogamos la ultraactividad hasta el 31 de diciembre

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.financer (Sector Financer CCOO Serveis Catalunya) ,

pdf print pmail

CCOO, UGT i FINE hem presentat un guió de negociació alternatiu al que va proposar AEB dilluns passat 26 d'octubre, el qual ha estat finalment aprovat sota la denominació “Esquema de línies bàsiques de negociació del Conveni” amb els següents apartats:

• Vigència.
  • Àmbit d’aplicació.
  • Determinació del període previ de negociació en els processos de reestructuració.
  • Regulació del Teletreball.
  • Dies de vacances i possibilitat del seu fraccionament.
  • Gaudir dels permisos en dies hàbils.
  • Incrementar el capital de l’assegurança de vida.
  • Incorporar la jubilació obligatòria.
  • Préstecs: millores en els préstecs d'habitatge i nou préstec per a necessitats diverses. Transformació digital i drets digitals.
  • Retribucions.
  • Cobertures de servei en la mateixa plaça o pròximes.
  • Funció comercial i requisits per al reconeixement del Nivell 8.
  • Igualtat i conciliació: adaptació del RDL 6/2019 i els seus reglaments de desenvolupament.
  • Prevenció de riscos laborals.
  • Comunicacions sindicals.
  • Règim disciplinari.
  • Altres: Possibilitat d'ampliar aquest esquema introduint qualsevol altre tema, per acord entre les parts.

Encara que en aquests moments les diferències que ens separen d’AEB són moltes i importants, esperem que amb el desenvolupament dels temes abans relacionats, puguem obtenir avanços en la negociació que ens permetin veure un horitzó d'acord, al més aviat possible.

La pròxima reunió se celebrarà el 10 de novembre.

CCOO Servicios

Infórmate