Archivado en Comunicado breve, Salario, Comercio, Comercio Galicia, Accion sindical

pluses inditex

Actualización pluses Grupo Inditex

Con motivo de situación que estamos a vivir derivadas do covid-19, a guerra de Ucraína  e a repercusión que está a ter nos incrementos de prezos que disparan o IPC, as centrais sindicais UGT e CCOO, dirixímonos á dirección de INDITEX para solicitar a actualización a IPC Real dos pluses que abona o Grupo Inditex (Plus provincia, plus sede,?) ás persoas traballadoras das distintas cadeas en GALICIA.
Ademais, solicitamos que este incremento do 6,5% (IPC do ano 2021) se abone con efecto retroactivo de data 1 de xaneiro de 2021. Lembrar que Inditex xa paga o 1,5% a conta, polo que a diferenza sería un 5%.
Esta actualización e abono correspondente, son independentes dos diferentes convenios colectivos provinciais e calquera concepto salarial que neles aparezan. E de futuras negociacións que se poidan ter con Inditex. Ler máis

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,

pdf print pmail

Despois de varias conversacións nas últimas semanas, a dirección da empresa respondeu positivamente á actualización dos pluses (aumento do 5%). O abono de atrasos desde 1 de Xaneiro de 2021 non deu contestación, reuniranse coa representación legal dos traballadores de cada empresa para tratar este asunto e ver como e cando sería o cobro.
Somos conscientes que as cantidades das que falamos son moi pequenas, pero é importante consolidar esta subida, que quedará de maneira definitiva para futuros incrementos. Ao mesmo tempo, UGT e CC.OO volven abrir unha vía de dialogo con Inditex que se paralizou durante os últimos anos.

Infórmate

Síguenos en Telegram