CCOO Serveis Catalunya

Accions de CCOO per a l'eradicació de la precarietat en les empreses en el sector de contact center

CCOO aconsegueix a Konecta la conversió en indefinits de més de 51 contractes de treball celebrats en frau de llei

Les accions contínues de CCOO fan possible la conversió de la contractació temporal fraudulenta a la indefinida. A Konecta, CCOO davant la Inspecció del treball acumula en més de 100 conversions a indefinits des de 2016 i en MST Contact Center la conversió de 67 treballadors a través d'aconseguir un acord. La pràctica abusiva de la temporalitat i precarietat sota la figura mal utilitzada del contracte d'Obra o servei, lamentablement està estesa en el conjunt del sector de Contact Center.

SI ETS PENSIONISTA AMB AFILIACIÓ A CCOO, T´INTERESSA!

Fes la RENDA 2018 amb CCOO incloent la minoració de les cotitzacions a les MUTUALITATS LABORALS

Fes la renda 2018 amb CCOO

Els que estiguin interessats que se'ls faci la renda de l'exercici 2018 incorporant la “minoració” per cotitzacions efectives anteriors a l'1.1.79 i sempre que la vida laboral s'iniciés en el Sector Financer.

>> Per a més informació o ajut en el tràmit, com a persona afiliada posat en contacte amb la teva secció sindical de CCOO.

El Tribunal de Justícia de la Unió Europea li dóna la raó a CCOO

Després d'un recurs de la Federación de Servicios de CCOO perquè es declarés l'obligació de Deutsche Bank d'establir un registre de la jornada laboral diària, els estats membres de la UE han d'obligar als empresaris a implantar un sistema que permeti computar la jornada laboral diària. Entrada en vigor 12 maig de 2019.

Negocició col.lectiva

Conveni de la Banca, propostes de CCOO

Aquest dimecres, 8 de maig, s'ha celebrat reunió del Conveni de Banca en la qual CCOO hem exposat les principals propostes i objectius que volem aconseguir en aquesta negociació:

CCOO no signa la purga de la plantilla de CaixaBank

CCOO amb el 40,58% de representació hem mantingut des d'un primer moment que no acceptaríem ni extincions forçoses ni mobilitat geogràfica forçosa.

Permisos laborals davant les eleccions proper 26 de maig