21D - Permisos retribuïts i no recuperables

Drets dels treballadors i treballadores davant les eleccions del 21 de desembre

CCOO de Catalunya i CCOO Serveis Catalunya hem editat un full informatiu, en català i castellà, que recull els drets dels treballadors i les treballadores davant les eleccions al Parlament de Catalunya del dijous 21 de desembre.
- - - - - - - - -
CCOO de Catalunya y CCOO Serveis Catalunya hemos editado una hoja informativa, en catalán y castellano, que recoge los derechos de los trabajadores y las trabajadoras de cara las eleccions al Parlament de Catalunya del jueves 21 de diciembre.

21-11-2017

ELECCIONS AL PARLAMENT DE CATALUNYA 21 DE DESEMBRE DE 2017
Comunicat PERMISOS RETRIBUÏTS I NO RECUPERABLES 21D
>> CCOO Serveis Catalunya -català i castellà, en pdf-
>> CCOO de Catalunya - català i castellà, en pdf-

La justícia reconeix els drets reclamats per CCOO per a les treballadores/rs de Clarel de Girona i magatzem de Torredembarra

La Justícia dóna la raó a CCOO en les demandes presentades en Clarel per al reconeixement de drets del Conveni, per a tot el col·lectius de treballadores i treballadors dels centres de treball a Girona, i per al complement per lloc de treball per als treballadors i treballadores del magatzem de Torredembarra.

21-11-2017

25 de novembre és el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones

Zero violències masclistes. Ens volem lliures! (CCOO Catalunya)
25N CCOO t'assessora. Denuncia-ho JA! (CCOO Serveis)

20-11-2017

Dimecres 8 de novembre a Barcelona

CCOO es mobilitza per a desbloquejar les negociacions del conveni de les TIC

Conveni TIC

El proper dimecres 8 de novembre, CCOO de Catalunya ens manifestarem davant l'IMI (Institut Municipal d'Informàtica de Barcelona, Av. Diagonal, 220, de 10h. a 12h.) per reclamar el desbloqueig de la negociació del conveni estatal del sector de les Consultores, TIC i Estudis de Mercat, que porta bloquejat 8 anys. Les actuals negociacions van començar al gener d'aquest any i de nou, com en ocasions anteriors, s'ha arribat a un punt en el que no s?avança més per la posició inamovible de la patronal.

07-11-2017

Concentració dimecres 8 de novembre, davant l'IMI (Institut Municipal d'Informàtica de Barcelona), Av. Diagonal, 220, de 10h. a 12h

Permisos laborals davant les eleccions al Parlament de Catalunya del proper dijous 21 de desembre

BOE - núm. 267 - 03/11/17 Disposiciones generales .-12613 Real Decreto 953/2017, de 31 de octubre, por el que se dictan normas complementarias para la realización de las elecciones al Parlamento de Cataluña 2017.

BOE - núm. 267 - 03/11/17 Disposicions generals - 12613 Reial decret 953/2017, de 31 d'octubre, pel qual es dicten normes complementàries per a la realització de les eleccions al Parlament de Catalunya 2017. >> DOGC - núm 7488 - 06/11/17

03-11-2017

Conveni col·lectiu Supermercats i Autoserveis Catalunya 2016-2019