L'assemblea d'afiliació i representativitat del 10 de juliol va ratificar l'acord

CCOO signa el Conveni de Comerç del Metall de Barcelona (2018-2019)

El divendres dia 20 de juliol de 2018 hem tingut una reunió de la comissió negociadora del conveni del comerç del metall de Barcelona per a la signatura del nou conveni col·lectiu, després que el principi d'acord es ratifiqués per part de la nostra afiliació i representativitat.

- - - - - - - - -
El viernes día 20 de julio de 2018 hemos tenido una reunión de la comisión negociadora del convenio del comercio del metal de Barcelona para la firma del nuevo convenio colectivo, después de que el principio de acuerdo se ratificara por parte de nuestra afiliación y representatividad.

23-07-2018

Als centres del c/Badajoz i c/Tànger de Barcelona, afectats pel trasllat al setembre a Sant Joan Despí

CCOO convoca concentracions davant Indra BPO per demanar mesures de mobilitat i conciliació per pal·liar les conseqüències negatives del trasllat

Davant l'anunci d'Indra BPO de traslladar al setembre els centres de treball del c/Badajoz i c/Tànger de Barcelona a Sant Joan Despí, CCOO ha convocat concentracions per denunciar que l'empresa va informar de la seva decisió i a hores d'ara no ha tingut en compte les mesures de millora de condicions, compensació i seguretat que va plantejar la representació sindical després del resultat d'una consulta a les plantilles afectades. En la consulta van participar 1.061 persones i es constatava les conseqüències negatives que el trasllat tindrà per a més del 70% de la plantilla amb un cost en temps, diners i benestar.

20-07-2018

Les concentracions es faran d'11 h a 11.15 h als següents centres d'Indra BPO:

- Centre de treball del c/Badajoz, 145: dies 24, 26 i 30 de juliol i 1 i 3 d'agost.

- Centre de treball del c/Tànger, 98: dies 23, 25, 27, 29 i 31 de juliol i 2 d'agost.

MIFID II

MIFID II: Les entitats son les responsables

L'informe elaborat pels serveis jurídics de CCOO avala que la responsabilitat, pel que fa a l'aplicació de la directiva Mifid II, és de les entitats atès que, aquesta normativa no modifica l'establert per l'Estatut dels Treballadors i el Codi Civil. Legislacions on responsabilitat de les treballadores i els treballadors en l'exercici de les seves funcions professionals.

17-07-2018

Negociació col.lectiva

CCOO SIGNA EL CONVENI COL·LECTIU DE COMERÇ DEL PEIX FRESC I CONGELAT DE BARCELONA I PROVÍNCIA 2018-2019-2020

Ahir 16 de juliol de 2018 hem signat el conveni col·lectiu de comerç del peix fresc i congelat de Barcelona per als anys 2018, 2019 i 2020.

17-07-2018

CIRCULAR.- Secretaría de Políticas Públicas y Protección Social - C.S.CCOO Julio 2018

Ampliació permís de Paternitat a 5 setmanes

El 5 de juliol de 2018 ha entrat en vigor l'ampliació del permís de paternitat fins a la 5a setmana, d'acord a la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat per 2018 publicada en el BOE del passat 4 de juliol.

10-07-2018

Concentracions pels dies 6, 9, 13, 16, 20, 23, 27, i 30 de juliol

CCOO dóna suport a les mobilitzacions convocades pel personal de Claro Sol dels hotels de Port Aventura

Després d'esgotar el període de negociacions les treballadores i treballadors de l'empresa Claro Sol, empresa multiserveis que dóna servei als hotels de Port Aventura, reprenen les mobilitzacions i convoquen vuit concentracions pel mes de juliol. El comité d'empresa, CCOO i UGT, exigeix arribar a un acord que millori les condicions de treball i faci desaparèixer les càrregues de treball que pateixen les cambreres de pis i personal de neteja dels hotels de Port Aventura.

Comunicat conjunt de CCOO i UGT de Claro Sol:

05-07-2018

CONCENTRACIONS dies 6, 9, 13, 16, 20, 23, 27, i 30 de juliol en la rotonda d'entrada als Hotels PortAventura i Hotel Caribe en la Avinguda Alcalde Pere Molas entre Vila-seca i Salou de 15:30 a 17:00 hores.