CCOO Serveis Catalunya

Refinançament del deute

L´acord a DIA ofereix tranquil·litat a la plantilla

lluita DIA

Ahir s’anunciava l’acord entre DIA i els seus creditors per al refinançament del deute de la companyia. Per a CCOO aquest és el començament d’un nou escenari que, com a mínim, ofereix alguna certesa a una plantilla desgraciadament acostumada a no poder viure tranquil·la.

S`encalla la negociació del V Conveni d`ITV Catalunya

Després de la reunió del dijous 20 de juny, amb més de 5 hores d'intensos debats, intercanvi de propostes i diversos desencontres, les postures intransigents de la patronal a avançar cap a un Conveni amb millores en el Social, en Conciliació, en el sistema de promocions i classificació professional i amb la proposta ferma per la seva banda, d'obrir el servei de dilluns a diumenge i tardes d'estiu, la representació de CCOO en la Taula de negociació dóna per trencades les mateixes i plantejarem al conjunt de les persones treballadores, accions per desencallar aquestes posicions tan allunyades de les propostes realitzades i de la realitat d'un sector amb beneficis econòmics, i amb una responsabilitat en la seguretat de tots els ciutadans de Catalunya

La negociació s

CONVENI DEL COMERÇ DEL MOBLE DE CATALUNYA 2019-2020

Un conveni de millores

Dilluns passat 17 de juny de 2019 es va signar el conveni col·lectiu del comerç del moble de Catalunya. Aquest conveni col·lectiu contempla els següents avanços:

L´empresa pretén tancar el 90% de centres de treball

CCOO convoca vaga a Accepta que dóna atenció telefònica de Seguros Santalucía

L'empresa de contact center, que pertany al Grup Santalucía, pretén tancar 53 dels 58 centres de treball de tota Espanya, la qual cosa afectaria a 655 persones. A Catalunya queden afectades 170 persones treballadores i només quedaria obert el centre d’Hospitalet de Llobregat.

NEGOCIACIÓ DEL V CONVENI D´ITV CATALUNYA

Nova reunió: sense avenços significatius

El dimecres 29 de maig de 2019 ha tingut lloc la cinquena reunió de la comissió  negociadora del V Conveni d'ITV de Catalunya.

Produït el diumenge, 26 de maig, a Barcelona

CCOO condemna l´accident laboral mortal d´un repartidor de Glovo i l´extrema precarietat amb què realitza la seva feina aquest col·lectiu

En relació a l’accident laboral del diumenge 26 de maig en què va perdre la vida un repartidor de Glovo, CCOO de Catalunya vol expressar el seu condol a la família i amistats del treballador mort, atropellat per un camió al centre de Barcelona.