El preacord incrementa els llocs de treball, garanteix recol·locacions i aconsegueix millores econòmiques per als acomiadaments i prejubilacions

CCOO arriba a un preacord amb ServiAide (Grup Zurich) que redueix 155 persones de ser acomiadades per l´ERO

ERO Grup Zurich ServiAide 155 desafectats

En el transcurs de les negociacions CCOO ha forçat arribar a un acord a través de mobilitzacions que ha frenat el nombre de les persones afectades per l’ERO, de 224 acomiadaments inicials a només uns 60, que pretenia l’empresa justificant-se  en causes organitzatives que malauradament les reformes laborals permeten.

CCOO troba excessiu l´ERO que presenta VENCA on pretén acomiadar a una setentena de persones

ERO VENCA TANCA BORIGA BARCELONA

L’empresa VENCA, del Grup Digital Lola, S.A.U. de Vilanova i la Geltrú, ha presentat un Expedient de Regulació d'Ocupació amb la intenció d'extingir 68 llocs de treball d’una plantilla de 254 persones. L'expedient inclou el tancament definitiu de la botiga de la Ronda Universitat de Barcelona.

La nostra iniciativa de tancar tot l´any a les 21 hores ENCARA EN TRAMITACIÓ PARLAMENTARIA!

1 d´OCTUBRE: TORNEM A TANCAR A LES 21 HORES

El proper dia 1 d'octubre els comerços de Catalunya tenen l'obligació de tancar al públic a les 21 hores, d'acord amb la Llei de Comerç i Serveis de Catalunya de l’any 2017.

Comerç 21 hores tancament comercial a partir 1 octubre

CCOO signa el conveni col·lectiu del comerç del tèxtil de Barcelona que avança en drets i condicions laborals

El 23 de setembre CCOO hem signat el conveni col·lectiu de treball per al sector del comerç del tèxtil de Barcelona per als anys 2019-2021. CCOO valorem de manera molt positiva l'acord ja que avancem en drets socials, en mecanismes d'intervenció sindical i complim amb els objectius fixats, en matèria salarial, pactats en l'Acord per a l'Ocupació i la Negociació Col·lectiva.

CCOO PREPARA MOBILITZACIONS CONTRA ELS ERO PRESENTATS PEL GRUP AMPLIFON

Després de la primera reunió del període de consultes dels ERO presentats pel Grup Amplifon, CCOO es reafirma en el seu rebuig als expedients que afecten la planta de Microson a Barcelona i botigues Gaes (Amplifon) a nivell estatal.

>> Concentracions dies 26/09 i 02/10 davant botiga GAES - c/ Casp, 22 de Barcelona

El divendres 20 convocada vaga parcial en el servei d´atenció al client del Grup Zurich

CCOO convoca mobilitzacions a ServiAide (Grup Zurich) per aturar l´acomiadament de 224 persones

ERO ServiAide Grup Zurich 224 acomiadaments

Iniciades les negociacions de l’ERO a partir de la documentació i argumentació presentada per l’empresa, CCOO a la mesa negociadora manifesta que hi ha marge per reduir considerablement el nombre de persones afectades davant els plans de negoci del grup Zurich. Per això CCOO ha convocat vaga parcial de 4 hores pels propers diendres 20 de setembre i concentracions davant ServiAide a L'Hospitalet pels propers 24 i 25, per forçar un canvi en les pretensions de l’empresa.

AGENDA

Divendres 20 de setembre a les 9 hores Diagonal, 427 BCN concentració amb recorregut entre seus de Zurich:

A  les 9 hores davant Diagonal, 427 per anar a c/Aribau, 197 i pujar fins a Via Augusta 200