#8MCadaDia #EnsPlantem 8 de Març del 2019: CCOO convoca VAGA LABORAL de 2 hores

Prou bretxes, violències i desigualtats!
 La convocatòria té els següents objectius:
- Eliminar tot tipus de bretxa i desigualtat.
- Posar fi a tot tipus de violència.
 - Contribuir a eliminar les desigualtats i les discriminacions.

#010enLUCHA

CCOO dóna suport a les mobilitzacions convocades a Qualytel en defensa dels drets laboral que comporta la pèrdua del servei de l'Ajuntament de BCN

CCOO, juntament amb els altres sindicats del comitè de vaga a Qualytel han convocat iniciar mobilitzacions el dilluns 25 de febrer amb una jornada de vaga i una concentració davant l'Ajuntament de Barcelona a Plaça Sant Jaume ja que com a client del servei 010 té la possibilitat de respondre a les seves reivindicacions.

Vaga del servei 010 pel proper dilluns 25 de febrer de 2019 de 12 hores fins a les 16 hores.

Concentració davant l'Ajuntament de Barcelona, Plaça Sant Jaume, de 13 a 14 hores.

CCOO dóna suport al comitè de Caprabo botigues Barcelona davant la incertesa laboral que provoca la subrogació del personal de dues botigues

CCOO considera que hi ha marge suficient per poder reubicar les persones afectades dins de Caprabo en lloc de ser traspassades  ja que no compta  amb garanties futures pel seu lloc de treball.
- - - - - - -

CCOO considera que hay margen suficiente para poder reubicar las personas afectadas dentro de Caprabo en lugar de ser traspasadas  puesto que no cuenta con  garantías futuras por su puesto de trabajo.

>> Concentració Dissabte 23 de febrer a les 11 hores davant la botiga de Caprabo c/ Marquès de Campo Sagrado

eleccions sindicals

CCOO guanya les eleccions sindicals a les empreses a Girona GM FOOD i Gros Mercat, antiga Miquel Alimentació

CCOO va guanyar les eleccions sindicals realitzades el dia 15 de febrer a les tres meses de votació de Girona, dues a l'empresa Plataforma logística de GM FOOD i a la mesa de Gros Mercat amb el següent resultat:

CCOO obté el recolzament majoritari dels treballadors i treballadores del sector amb un 53,36 % dels vots

CCOO guanya, per SETENA vegada, les eleccions sindicals a les entitats bancàries a Catalunya

CCOO ha obtingut un  53,36 % dels vots emesos (159 representants de 298 en total) en  les eleccions sindicals realitzades avui 13 de febrer al sector de Banca a Catalunya, així com a tot l'estat. Amb aquestes votacions la Federació de Serveis de CCOO Catalunya revalida els resultats obtinguts en anteriors eleccions (2015, 2010, 2006, 2002, 1998 i 1994), assolint la majoria en els bancs que han celebrat eleccions.

#Readmissió_5_iSalud #Readmisión_5_iSalud

CCOO denuncia a l'empresa iSALUD per repressió sindical i exigeix la readmissió de les cinc candidates acomiadades a l'inici de les eleccions sindi

L'empresa iSalut dedicada a la venda d'assegurances de salut de les principals empreses del sector (Adeslas, DKV, AXA, Sanitas, Asisa, Fiact, Mapfre entre altres) va acomiadar a l'inici del procés electoral, el 7 de gener, a cinc candidates de CCOO al·legant l'article 54 de l'ET sense especificar cap motiu.

>> Firma el teu suport a change.org Volem la readmissió!! http://chng.it/LKQ79chm

Descarrega't el >> CARTELL per fer-te la foto de suport, difon! i fes arribar una còpia a fed.serveis@ccoo.cat

#LlibertatSindical  #Readmissió_5_iSalud  #iSaludProuRepressióSindical

#LibertadSindical   #Readmisión_5_iSalud  #iSaludBastaRepresiónSindical