Es desconvoca la vaga als hotels de Port Aventura al haver aconseguit el compromís de l'empresa ClaroSol a millorar i homologar les condicions labor

L'assemblea de treballadores de ClaroSol desconvoca la vaga prevista pels 28 i 29 d'abril als hotels de Port Aventura al ratificar l'acta de mediació per 70 vots a favor i 1 en contra.

-------
La asamblea de trabajadoras de ClaroSol desconvoca la huelga prevista para los días 28 y 29 de abril en los hoteles de Port Aventura al ratificar el Acta de mediación por 70 votos a favor y 1 en contra.

27-04-2018

El divendres 27 d'abril CCOO continua mobilitzant-se davant de Makro dels centres de Madrid, Zona Franca de Barcelona, Sevilla, Santander i Alacant

CCOO continua les mobilitzacions davant Makro per impedir que eliminin drets vitals de la plantilla

Makro, filial del grup alemany Metro AG, va iniciar el passat mes de febrer un procés de Modificació de les Condicions de Treball en els seus centres d'Espanya amb el que pretén imposar l'eliminació de drets. CCOO, primer sindicat a Makro, s'oposa a aquesta imposició i realitza una nova mobilització  pel proper 27 d'abril, de 11.30 a 13.30 hores,amb concentracions davant dels centres de  l'empresa a: Paseo Imperial- Madrid, Zona Franca de Barcelona, Bormujos-Sevilla, Santander i Alacant.

26-04-2018

Divendres 27 d'abril, de 11.30 a 13.30 hores, concentració a Catalunya serà al centre de Makro Zona Franca (Polígon Industrial Zona Franca, Carrer A, 1, 08040 Barcelona)

Conveni col.lectivu

Negociació del Conveni Col.lectiu del Comerç del Metall de Barcelona

El dimarts dia 24 d'abril de 2018 vam tenir una reunió de la comissió negociadora del conveni del comerç del metall de Barcelona.

25-04-2018

CONVOCATÒRIA DE RODA DE PREMSA PER DIMARTS 24 D'ABRIL A LA SEU DE CCOO DE TARRAGONA

La plantilla de Claro Sol convoca vaga als hotels de Port Aventura per als dies 28 i 29 d'abril

Huelga en Claro Sol Hoteles

Les treballadores i treballadors de pisos i bugaderia de l'empresa Claro Sol voten per unanimitat anar a la vaga en defensa dels seus drets. Amb motiu de la situació de precarietat i pèrdua de drets que pateix el personal de pisos i bugaderia de l'empresa Claro Sol, a causa de les externalizacions en els hotels de Port Aventura, la plantilla ha convocat vaga per als dies 28 i 29 d'abril.

23-04-2018

CONVOCATÒRIA DE RODA DE PREMSA: UGT i CCOO convoquem roda de premsa dimarts que ve 24 d'abril a les 17 h, a la Sala 21 de la seu de CCOO de Tarragona (c/ August, 48, 2n, Tarragona) amb la intervenció d'Esther Rodríguez Martín i Dolores López Serrano, delegades de CCOO i UGT a l'empresa de Claro Sol.

Info SALUT LABORAL - 28 d'abril 2018 - Manifest, assemblea, díptic passos pel reconeixement lesió...

>> 28 d'abril - MANIFEST, CARTELL "És la teva salut, és el teu dret!. Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball"
>> El 26 d'abril, assemblea i mobilització amb motiu del Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball
>> Díptic: PASSOS A SEGUIR PEL RECONEIXEMENT PROFESSIONAL DE LA LESIÓ A LA SALUT I L'ADAPTACIÓ DEL LLOC DE TREBALL
>> VIDEOS 28/4 - CCOO la garantia de la teva salut laboral!

19-04-2018

Els treballadors de l'hostaleria de l'aeroport d'El Prat de Barcelona compleixen el seu 25è dia de vaga

Des de CCOO i UGT han traslladat al President d'AENA, els quatre punts que ha aprovat l'assemblea de treballadors i treballadores que permetrien desconvocar la vaga:

17-04-2018