CCOO signa un primer protocol d'atenció de les persones treballadores víctimes de violència de gènere a ARCASA empresa de restauració col·lectiva

La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya ens felicitem d'haver impulsat, acordat i signat aquest primer protocol en el sector de la restauració col·lectiva, d'atenció a les persones víctimes de violència de gènere. CCOO impulsarà la seva aplicació a ARCASA esperant poder extendre aquestes mesures en altres empreses del sector per a la defensa i millora dels drets laborals de les víctimes de violència de gènere, contribuint així en l'eradicació de la violència de gènere i garantint l'exercici dels drets laborals d'aquestes persones.

Sentència Tribunal Suprem

Millor amb conveni, sentència Plus Conveni, part variable

El Tribunal Suprem ha ratificat, parcialment, la sentència de l'Audiència Nacional del 12 de juny de 2017 que declara"....el dret dels treballadors afectats al fet que li sigui abonada la part variable consolidada i generada, entre l'1 de gener al 12 d'agost de 2016..." (El Tribunal Suprem estima ara que el període de dret a la meritació finalitza l'1 de juliol de 2016 ?dia posterior a la signatura del Conveni- i no el 12 d'agost de 2016 -dia de la seva publicació en el BOE-).

#ADiaNoHiSobraNingú #EnDiaNoSobraNadie

Les treballadores i treballadors de DIA es mobilitzen pel seu futur

CCOO iniciem mobilitzacions en els supermercats DIA de tot l'estat per deixar clar que no permetrem que l'empresa jugui amb el futur de més de 40.000 treballadores i treballadors. El proper 8 de Març la plantilla de Dia ens unim a les mobilitzacions del Dia de la Dona Treballadora i continuarem amb una tanda de concentracions els dies 13 i 19 de març.

Concentracions de 12 a 14 hores:

Dimecres 13/03/2019

Carrer Girona, 220, GRANOLLERS.

Carretera Barcelona, 56-60. GIRONA

Dimarts 19/03/2019

Carrer Rocafort, 39-41, BARCELONA.

Demà dimarts, 26 de febrer, a les 12 h, a la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16), en roda de premsa

CCOO i les companyes acomiadades per iSalud exposaran la repressió sindical patida i l'exigència de la readmissió (vulneració drets sindicals)

Demà dimarts, 26 de febrer, a les 12 h, a la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, 5a planta), el sindicat presentarà en roda de premsa la situació de repressió sindical que estan patint les companyes de l'empresa iSalud per haver promogut i presentar-se a la candidatura de CCOO.

Dimecres, 26 de febrer, de 2019 a les 12 h Sala de Premsa CCOO - Via Laietana, 16, 5a planta. BCN

>> Firma tu apoyo en change.org !Queremos la readmisión! http://chng.it/LKQ79chm

Descargate el  >> CARTEL  para hacerte la foto de solidaridad, !difunde! y envia una copia a fed.serveis@ccoo.cat

#LibertadSindical   #Readmisión_5_iSalud  #iSaludBastaRepresiónSindical

#LlibertatSindical  #Readmissió_5_iSalud   #iSaludProuRepressióSindical

>> VÍDEO !ISALUD: NO a los despidos!

#8MarçCadaDia #EnsPlantem

8 de Març del 2019: CCOO convoca VAGA LABORAL de 2 hores

>> Prou bretxes, violències i desigualtats! (+informació)
La convocatòria té els següents objectius:
- Eliminar tot tipus de bretxa i desigualtat.
- Posar fi a tot tipus de violència.
- Contribuir a eliminar les desigualtats i les discriminacions.

Per motius excepcionals i elevada feminització dels propis sectors, la Federació de Servicios estatal fa una convocatòria per a Contact Center de 24 hores de vaga. >> Comunicat de la convocatòria de Contact Center

#8MCadaDia #EnsPlantem 8 de Març del 2019: CCOO convoca VAGA LABORAL de 2 hores

Prou bretxes, violències i desigualtats!
 La convocatòria té els següents objectius:
- Eliminar tot tipus de bretxa i desigualtat.
- Posar fi a tot tipus de violència.
 - Contribuir a eliminar les desigualtats i les discriminacions.