CONVENI: Temps de Solucions
En el nostre anterior comunicat de Conveni dèiem que la patronal ACARL es prenia un temps mort. Doncs bé, aquest ja ha conclòs. El pròxim dia 26 de setembre està prevista la represa formal de les negociacions, i ja és hora d'arribar a solucions.
COMFIA-CCOO insta al Gobierno de la Nación y al Banco de España a que pongan en valor la solidez del sistema financiero
COMFIA-CCOO estima que no es suficiente que las autoridades económicas españolas se limiten a desmentir en nota de prensa rumores de mercado.
Manifest 11 Setembre de 2007
En la celebració de la Diada Nacional d'enguany, Comissions Obreres manifesta que cal afermar la nostra identitat nacional a partir de la millora del drets socials i del benestar dels ciutadans i ciutadanes de Catalunya.
La crisis hipotecària dels Estats Units afecta a algun fons de Caixa Laietana
El nostre Pla de Pensions en perill?
La Patronal es demana temps mort
En la sessió d'avui, 12 de Juliol, la patronal ACARL havia de donar resposta a la proposta conjunta que els sindicats CCOO, UGT i CSICA vam fer a l'última reunió. Després de la sessió, només podem qualificar com a decebedora la reflexió realitzada per lACARL, la manca de capacitat per avançar en les matèries i, sobretot, la conclusió final.










