BANCA: Els nostres salaris pugen el 2 % des de l1 de gener de 2010
Tal com estableix el nostre Conveni Col·lectiu 2007-2010 els nostres salaris s'incrementen des de l1 de gener en un 2 %.
Comunicat en PDF amb les taules salarials 2010 en català
Comunicado en PDF con las tablas salariales 2010
El pla activa no compleix les expectatives
01-12-09 Ho havíem dit anteriorment COMFIA-CCOO que el Pla Activa no era un sistema adequat per els Gestors Comercials i de Serveis i els Responsable de Servei al Client, al marge de la subjectivitat dels sistema.
4rt Conveni Col·lectiu dEmpleats i Empleades de Notaries de Catalunya
TAULES REVISADES SALARIALS 2009 -catatà-
Comunicat i TAULES SALARIALS 2009
Veure text del IV conveni de Notaries de Catalunya 2009 PDF Català
els BONS dels NOSTRES DIRECTIUS
Tots els que treballem a Caixa Penedès sabem què vol dir treballar més guanyant menys que els companys daltres caixes, i que alguns caps tinguin actituds que recorden altres temps, i més exemples que mostren un tarannà poc elegant.
La quitança: consells pràctics
17-09-2009 La quitança és el document que rep el treballador quan finalitza o suspèn la relació laboral, sigui quin sigui el motiu, mitjançant el qual es salden les retribucions salarials entre el treballador i lempresa.









