19 de febrer. Dia Internacional contra l´Homofòbia en l´Esport

Deixem la LGTBIFòbia fora de joc, és un treball d’equip.

19 de febrero. Día Internacional contra la Homofobia en el Deporte

Dejemos la LGTBIFobia fuera de juego, es un trabajo de equipo.

Calendari i plataforma per a la negociació del Conveni de la Restauració Col·lectiva

El 16 de febrer, hem reprès la negociació del Conveni de Restauració Col·lectiva amb la Patronal i la UGT.

- - - - - - - - -

Calendario y plataforma para la negociación del Convenio Restauración Colectiva

El 16 de febrero, hemos retomado la negociación del Convenio de Restauración Colectiva con la Patronal y UGT.

CONVENI D´ENGINYERIES I OFICINES TÈCNIQUES

Negociació del XX Conveni d´Enginyeries: La patronal no llegeix el BOE

A la nova reunió de negociació del XX Conveni, constatem la inexistència d'una patronal que actuï com a tal al Sector.

Reunió negociació Conveni Comerç Paper i Arts Gràfiques

A la reunió celebrada el divendres, 11 de febrer, la part social hem plantejat una nova proposta, amb la idea d'avançar en la negociació, davant les dificultats que estàvem tenint a les anteriors reunions amb la patronal.

Reunión negociación Convenio Comercio Papel y Artes Gráficas

En la reunión celebrada el viernes, 11 de febrero, la parte social hemos planteado una nueva propuesta, con la idea de avanzar en la negociación, ante las dificultades que estábamos teniendo en las anteriores reuniones con la patronal.

Plataforma pel nou Conveni d´Oficines i despatxos

El 14 de desembre es va realitzar una assemblea de la RLPT del sector, en la qual es van debatre els punts a portar en la nostra plataforma de negociació. El passat 20 de desembre es va constituir la taula de negociació del conveni. Aquest 28 de gener s'ha realitzat la primera reunió en la qual les parts hem exposat la nostra posició respecte als aspectes principals dels continguts de la negociació i els representants de CCOO hem fet lliurament de la nostra plataforma detallada en cada punt. Aquesta plataforma se centra en els següents aspectes:

#AvuiLluitem

11 de febrer. Dia internacional de la dona i la nena a la ciència

Si volem una millor ciència, necessitem també la mirada de les dones.

- - - - -

11 de febrero. Día de la mujer y la niña en la ciencia

Si queremos una mejor ciencia, necesitamos también la mirada de las mujeres.