CONCENTRACIÓN martes 9 de febrero, a las 12 horas frente a la Delegación de Gobierno Logroño. #HuelgaNoEsDelito

Concentracion Huelga no es Delito La Rioja

CCOO y UGT hemos organizado una CONCENTRACIÓN de protesta en el marco de la campaña ?Huelga no es delito? HOY 9 de febrero (coincidiendo con el inicio del juicio a los compañeros de Airbus Getafe). a las 12 HORAS frente a la Delegación del Gobierno (Muro de la Mata, 3) Logroño


Es realitzarà els dies 8, 9 i 10 de febrer a Barcelona

Seminari "La negociació transnacional en multinacionals" adreçat als representants de CCOO Serveis en els comitès d'empresa europeus

La Secretaria d'Internacional de la CONC ha organitzant, conjuntament amb la federació de CCOO Serveis, un seminari adreçat a membres de comitè d'empresa europeu dels sectors de comerç, hostaleria, sector financer, serveis administratius i serveis tècnics, que sota el títol "La negociació transnacional en multinacionals" tindrà lloc els propers 8, 9 i 10 de febrer a Barcelona.   


CCOO convoca una nova concentració davant l'Hotel Marina Sand per exigir el pagament dels salaris endarrerits

Dissabte 6 de febrer es realitzarà una nova concentració dels treballadors i treballadores davant l'Hotel Marina Sand (antic Hotel Selva Mar)de Lloret de Mar. CCOO exigeix que la nova propietària de l'hotel compleixi amb el compromís d'abonament dels salaris endarrerits (170.000 euros) un cop s'ha produït la subrogació de la plantilla i esvaeixi incerteses sobre el futur dels seus 65 llocs de treball.


VAGA A ALN GRUPO BARCELONA

CCOO realitza finalment vaga a ALN Grupo a Barcelona per reclamar el pagament dels endarreriments salarials

CCOO realiza finalmente huelga en ALN Grupo en Barcelona para reclamar el pago de los atrasos salariales


Es en derecho, la huelga no es delito

CCOO. - El próximo 9 de febrero se inicia el juicio a los ocho sindicalistas y trabajadores de AIRBUS para los que el fiscal pide 66 años de cárcel. Además de estos compañeros, son más de 300 las personas encausadas, algunas ya juzgadas y condenadas y otras en espera de juicio, por participar en la organización y convocatoria de huelgas generales, sectoriales o de empresa, a iniciativa del Ministerio Fiscal, en un intento del Gobierno del PP y otros poderes públicos de restringir el derecho de huelga, criminalizar la actividad sindical y acallar la movilización laboral y social.


El 27 de gener va finalitzar el període de consulta de l'Art. 41 (modificació d'horaris, trasllats...) sense acord

CCOO es concentrarà davant Caprabo per exigir la retirada de l'expedient de modificació de les condicions de treball

El divendres 5 de febrer entre les 9.30 a 10.30 h, CCOO es concentrarà davant la central de Caprabo de C/ de les Ciències, 135 - L´Hospitalet de Llobregat. CCOO exigeix la retirada de l'expedient de modificacions de les condicions de treball que ha presentat l'empresa ?injustificadament i que està provocant por i incertesa entre la plantilla?.

Concentració davant la central de Caprabo Ciències, divendres 5 de febrero entre 9.30 i 10.30 h, C/ de les Ciències, 135 - L´Hospitalet de Llobregat.

>> Galeria de fotos en Facebook