dimecres, 31 de octubre de 2012

Loteria de Nadal


dimecres, 31 de octubre de 2012

Representació sindical a Manresa i Tarragona


Banco de Valencia

Cal aturar l’aplicació de la reforma laboral en el sector financer

31-10-2012 Des de l’any 2008 s’han perdut més de 30.000 llocs de treball. Fins ara els processos d’ajust de les plantilles s’han fet amb acords amb la representació sindical, com a les últimes integracions de CAM-Sabadell i Unnim-BBVA. No ha de ser diferent a Banco Valencia.


Banco de Valencia - BBVA Estatal

Hay que parar la aplicación de la Reforma Laboral en el Sector Financiero.

CCOO y UGT vemos con enorme preocupación el punto de inflexión que supone el planteamiento de Despidos Colectivos que está proponiendo el FROB en el Banco de Valencia, con la aplicación pura y dura de la Reforma Laboral (20 días por año) sin querer dar ningún margen a la negociación.


Oposiciones 2012 - BBVA Estatal

Fecha, lugar y tipo de prueba, para ascensos por Capacitación 2012

Te informamos las vacantes y las solicitudes admitidas para este año, así como datos del tipo de examen, duración de la prueba, fecha del examen, horario y lugar de realización de la prueba y de la liquidación de los gastos.


FROB: NO ALS ACOMIADAMENTS!

CAL PARAR L'APLICACIÓ DE LA REFORMA LABORAL EN EL SECTOR FINANCER

MANIFESTEM EL NOSTRE REBUIG: Concentracions a València dies 5 i 9 de novembre. Manifestació de famílies afectades per al dia 6. Concentracions arreu de l'estat el dia 7 de novembre. I el 14 de novembre VAGA GENERAL!