L'empresa rebaixa a uns 2.600 les seves pretensions inicials

CCOO convoca noves mobilitzacions contra el salvatge acomiadament de 2.894 persones que pretén executar el Banc Popular i Banc Pastor

Després de l'anunci per part de l´entitat del seu projecte d´optimització, l'anomenat projecte GOLD en el que pretenen realitzar el tancament de 302 oficines (48 a Catalunya) i seguir endavant amb l'acomiadament de 2.894 persones (330 a Catalunya), per a CCOO li queden menys dubtes que la magnitud d'aquesta mesura impossibilitarà la viabilitat futura del Banc.

PROPERA CONVOCATÒRIA PREVISTA: 

>> DIA 3 BARCELONA, Passeig de Gràcia 17


Circular CCOO en Grupo Banco Popular
octubre 2016

2900 NO
¡ Ya es hora !

SI PROLONGAS SOBRAMOS MÁS


Oposicions 2016 - BBVA Estatal

Les Oposicions ja són aquí. Pren nota:

Informació necessària per als opositors; dia, hora i lloc de les proves...


POR UN CONTROL HORARIO EFICIENTE

UN SISTEMA DE CONTROL HORARIO PARA LOS NUEVOS TIEMPOS

Lamentamos que la Dirección de RRHH entienda y transmita en su comunicado de 14/10/2016, que defender legítimamente los derechos de los trabajadores es amenazar.

Un proceso de negociación colectiva se basa en la buena fe de las partes para lograr un acuerdo.


Circular CCOO - UGT - CGT - CIG - FITC - AMYC - LAB - ELA en Grupo Banco Popular
octubre 2016

¡¡ No al proceso de Despido Colectivo en Banco Popular y en Banco Pastor !!

Te esperamos el 20 de Octubre

NUEVA CONCENTRACIÓN CONTRA EL ERE


Comunicado 11: Negociación del Convenio de E. Aseguradoras, Reaseguros y Mutuas

El pasado 6 de octubre tuvo lugar una nueva reunión de Grupo de Trabajo de la Mesa Negociadora del Convenio Colectivo. En dicha reunión las partes hemos dado un repaso a todas las materias que están sobre la mesa y especialmente, al Sistema de Previsión Social donde CCOO hemos propuesto mejoras.