En les votacions per a la renovació del mandat en Connecta Call Center i Connecta Telemarqueting, COMFIA-CCOO ha augmentat considerablement la seva representació i alhora incrementa la seva diferència respecte a UGT, amb el resultat de 9 representants en Connecta Call Center de CCOO i en Connecta Telemarqueting 7 CCOO i 2 UGT.
Fa quatre anys la situació era molt diferent, amb el resultat de 2 de CCOO i 3 d'UGT en Connecta Call Center i 3de CCOO i 2 d'UGT en Connecta Telemarqueting.
Amb aquests resultats COMFIA-CCOO rep un cop més el suport i confiança dels treballadors del sector com a reconeixement al treball i esforç continuat que vénen realitzant els representants del sector.
Agrupació de Contact Center COMFIA Catalunya
Fa quatre anys la situació era molt diferent, amb el resultat de 2 de CCOO i 3 d'UGT en Connecta Call Center i 3de CCOO i 2 d'UGT en Connecta Telemarqueting.
Amb aquests resultats COMFIA-CCOO rep un cop més el suport i confiança dels treballadors del sector com a reconeixement al treball i esforç continuat que vénen realitzant els representants del sector.
Agrupació de Contact Center COMFIA Catalunya