ACLARIMENTS
Davant els atacs continuats que la secció de CCOO ha sofert aquests últims dies, i dels que ja donarem les pertinents explicacions, volem manifestar:
TIC EN LUCHA!!!
La resistencia de dos o tres grandes consultoras de las TIC como por ejemplo INDRA, IBM, IECISA o EVERIS bloquean el convenio lo que facilita la guerra de tarifas.
Podeis descargaros el comunicado aquí
EL CONVENI NO AVANÇA: LA PATRONAL ACARL NO MODIFICA LES SEVES PRETENSIONS
El 23 de març s'ha celebrat una nova sessió de la taula negociadora del Conveni de Caixes d'Estalvis. En la mateixa, tal com vàrem avançar en el comunicat conjunt emès per CCOO, UGT, CSICA i CIC el 21 de març, hem reiterat a la patronal ACARL el nostre rebuig a les seves desmesurades pretensions en aquesta negociació.
INTERVENCIÓ CCOO AL CONSELL DADMINISTRACIÓ
El dimecres 23 de març va tenir lloc la reunió del Consell dAdministració a Caixa Penedès, portant en el seu ordre del dia un punt cabdal: La segregació de tots els actius de Caixa Penedès (empleats inclosos) a BMN, fet que haurà de ser ratificat per lAssemblea General que molt probablement tindrà lloc el mes de maig. En aquest punt els dos representants dels treballadors de CCOO al Consell dAdministració van votar en contra.
CONVENI COL-LECTIU ESTALVI PLANTEJAMENT CONJUNT DELS SINDICATS
Posició conjunta davant dels plantejaments dACARL
Com ja sabeu, fa uns dies lACARL, la patronal de les caixes, ens va presentar els seus plantejaments per a la negociació del conveni col·lectiu, als quals tots els sindicats presents ens hi vam oposar. No estem disposats a que ens assaltin amb peticions desmesurades, que no ajuden en res al sector en l'actual situació en que es troba immers, però que si perjudiquen a les plantilles de cadascuna de les caixes, retallant-los drets i condicions laborals. Per tant, la posició dels sindicats signants del present comunicat conjunt, de cara a la pròxima reunió de Taula del dia 23, és la següent:









