Conflicte laboral a Hotusa

Acció de protesta contra els acomiadaments el diumenge 4 d'agost, a les 18'00h, a l'Eurostars Grand Marina Hotel de Barcelona


t’interessa saber que…

Preocupa’t del teu nivell de categoria professional (2)

31-07-2013 Si ets Apoderat de Banca Comercial, Director de Pyme, Especialista de Recobrament, Gerent de Banca Personal o Gestor de Captació de Negoci i encara no tens el nivell VIII, t'interessa saber que de conformitat amb els articles 7 i 8 del XXII Conveni Col·lectiu de Banca,  quan es compleixi un període de sis mesos durant un any, o vuit mesos durant dos desenvolupant aquesta funció, et correspon como a mínim Nivell VIII de categoria professional.


Calendari Laboral per a l'any 2014 a Catalunya i Estatals

Calendari de Festes laborals 2014: DOGC 6450-30/08/13, FESTES LOCALS DOGC 6527-23/12/13 i BOE 20-11


Convenio Colectivo

Ultraactividad

Os adjuntamos la valoración del Gabinete Jurídico de CCOO respecto a la sentencia de la Audiencia Nacional sobre la ultraactividad de nuestro Convenio.

Puedes descargar la valoración en PDF aquí


t’interessa saber que…

Preocupa’t del teu nivell de categoria professional

30-07-2013 Si ets Analista de Riscos, Gestor Comercial, Gestor Comercial i de Serveis, Responsable de Servei al Client, o Director d’Oficina, quan es compleixi un període de sis mesos durant un any, o vuit mesos durant dos desenvolupant aquesta funció, et correspon como a mínim Nivell VIII o Nivell VI de categoria professional.


Integración Unnim - BBVA Estatal

Reunió informativa sobre resultats de les ofertes de llocs de treball, 2ª fase ERO

Avui el Banc ha reunit a la representació sindical dels treballadors per fer un anàlisi sobre les darreres convocatòries de vacants publicades. De les 36 vacants ofertades el 21 de juny, s’han adjudicat 14 i resten desertes 22. Pel que fa a la convocatòria del 28 de juny, el resultat ha estat de 35 adjudicades i 5 desertes.  (Comunicat en català i castellà)