Archivado en Comunicados, Salud Laboral, Salario, Huelga

VAGA HUELGA ACUERDO ACORD

LIDL reconeix l'esforç de la seva plantilla - LIDL reconoce el esfuerzo de su plantilla

Després de la vaga convocada per CCOO arribem a un acord amb la direcció de LIDL per reforçar mesures preventives i per compensar la plantilla.

Tras la huelga convocada por CCOO llegamos a un acuerdo con la dirección de LIDL para reforzar medidas preventivas y para compensar la plantilla.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.Comerç (Sectorial de Comerç CCOO Serveis Catalunya) ,

Després de la vaga convocada per CCOO Serveis, la direcció de Lidl Espanya va decidir apostar pel diàleg seient a negociar amb els i les representants de la plantilla. El resultat és un acord que es centra en preservar la salut dels i les treballadores i reconeixen l'esforç realitzat des que es va establir l'Estat d'Alarma.

El passat 1 de juliol, Lidl Espanya va subscriure un acord amb CCOO Serveis per reforçar les mesures preventives i higièniques en els centres de treball i per compensar la plantilla per l'esforç realitzat durant la crisi sanitària.

Entre les mesures preventives cal destacar el compromís de l'empresa per controlar l'aforament de les botigues i la creació d'una comissió de seguiment COVID per gestionar els possibles brots i prendre mesures efectives.

D'altra banda, s'ha arribat a un acord per gestionar les hores negatives (hores no treballades per la reducció de l'horari de les botigues durant l'Estat d'Alarma) i per compensar la plantilla per l'esforç realitzat.

CCOO Serveis valora de forma molt positiva aquest acord, tant pel contingut de la mateixa com per suposar la fi de la confrontació amb l'empresa. El sindicat celebra la nova disposició de Lidl Espanya a escoltar i negociar amb la seva plantilla.

- - - - - -

Tras la huelga convocada por CCOO Servicios, la dirección de Lidl España decidió apostar por el diálogo sentándose a negociar con los y las representantes de la plantilla. El resultado es un acuerdo que se centra en preservar la salud de los y las trabajadoras y reconocen el esfuerzo realizado desde que se estableció el Estado de Alarma.

El pasado miércoles 1 de julio, Lidl España suscribió un acuerdo con CCOO Servicios para reforzar las medidas preventivas e higiénicas en los centros de trabajo y para compensar a la plantilla por el esfuerzo realizado durante la crisis sanitaria.

Entre las medidas preventivas cabe destacar el compromiso de la empresa por controlar el aforo de las tiendas y la creación de una comisión de seguimiento COVID para gestionar los posibles brotes y tomar medidas efectivas.

Por otra parte, se ha llegado a un acuerdo para gestionar las horas negativas (horas no trabajadas por la reducción del horario de las tiendas durante el Estado de Alarma)  y para compensar a la plantilla por el esfuerzo realizado.

CCOO Servicios valora de forma muy positiva este acuerdo, tanto por el contenido del mismo como por suponer el fin de la confrontación con la empresa. El sindicato celebra la nueva disposición de Lidl España a escuchar y negociar con su plantilla.

CCOO Servicios