Archivado en Noticias, Nota de prensa

3er Congrès

3er Congrés Federació de Serveis CCOO PV

Celebrades les assemblees congressuals de nivell II

Entre els dies 23 i 25 de Març de 2021 s'han celebrat els congressos dels sindicats intercomarcals de Serveis CCOO PV d'Alacant i Castelló, així com l'Assemblea Congressual de nivell II de València.

Este artículo se publicó originalmente en PAIS VALENCIANO (Servicios CCOO País Valencià) ,

El dia 22 de Març es va celebrar en la sala d'actes de la Intercomarcal de l'Alacantí-les Marines, de manera presencial i telemàtica, el 3er Congrés del Sindicat Intercomarcal de Serveis d’Alacant. La secretària general sortint Patricia Carrillo va presentar l'Informe general dels 4 anys anteriors i va posar de relleu que en el darrer any, a causa de la pandèmia s'han fet esforços per part de totes les delegades i delegats i s’han hagut d’adaptar a les noves formes de treballar, fet que va agrair. També, a més de presentar el Pla d'acció federal i les esmenes als documents i estatuts, tant federals com confederals, s’hi van triar les diferents delegacions que els corresponen:

• Delegació al VIé Congrés del Sindicat Intercomarcal de l'Alacantí-les Marines
  • Delegació al 3r Congrés de la Federació de Serveis de CCOO PV

També es va renovar la Comissió Executiva del Sindicat Intercomarcal de Serveis d’Alacant i ara està formada per la secretària general i 4 persones que es repartiran les àrees de treball:

• Patricia Carrillo Sevilla - Secretària general
  • Yolanda de la Casa Sevilla
  • Esperanza Sanchez Carreño
  • Cristina Barrachina Monsalve
  • José Manuel Planelles Hernández

Comisión Ejecutiva Serveis SI Alacant

Hi van estar presents Consuelo Navarro, secretària general del Sindicat Intercomarcal; José Miguel Mandingorra, secretari general de la Federació de Serveis; Cristina Garcia, d’Organització Serveis; Salvador Mejías, d’Acció Sindical Serveis i José Patricio Garcia, de Finances Serveis.

El dia 24 de març es va celebrar l'Assemblea Congressual de nivell II de la província de València de manera telemàtica, José Miguel Mandingorra secretari general de Serveis PV, saludà en nom de la Comissió Executiva als assistents i els va agrair el treball realitzat durant aquests 4 anys i especialment, el darrer.

Va continuar l'assemblea Cristina Garcia, secretària d'organització de la Federació de Serveis CCOO PV que presentà el Pla d'acció federal així com les esmenes als diferents documents i estatuts, que segons les normes actuals i a causa de la situació sanitària, es discutiran en el 3er Congrés de la Federació de Serveis. Tanmateix, s’hi votà per unanimitat la candidatura per a València els 79 delegades i delegats al 3er Congrés de la Federació de Serveis de CCOO PV. En no estar constituït el Sindicat Intercomarcal de València, no va caldre triar cap òrgan de direcció. L'assemblea va estar presidida per Raquel Antich.

Asamblea Congresual Nivel II Valencia

El 25 de març de 2021 s'ha celebrat en la sala d'actes del SI de les Comarques del Nord, el 3er Congrés del Sindicat Intercomarcal de Serveis CCOO PV, a Castelló, on han intervingut Juan Cruz, secretari general de la Confederació Sindical de CCOO PV, Albert Roger secretari general del SI de les Comarques del Nord i José Miguel Mandingorra secretari general de Serveis PV, i han agraït a tots ells el treball realitzat per aquest Sindicat Intercomarcal durant aquests últims 4 anys.

Javier Porcar, secretari general sortint, ha exposat l'Informe general on es fa el balanç del treball realitzat aquests 4 últims anys i ha posat, a més a més, de relleu l'inici de les negociacions del conveni d’hostaleria de la província de Castelló i les esperances que es puga aconseguir aquest mateix any. A continuació, s'hi ha exposat el Pla d'acció federal per part de la secretària d'organització de Serveis PV i s'hi han presentat les esmenes, que com indiquen les normes, passen directament al 3er Congrés de Serveis PV.

En aquest congrés s'ha triat les delegacions que representaran al Sindicat Intercomarcal en els següents congressos:

• Delegació al Congrés del Sindicat Intercomarcal de les Comarques del Nord
  • Delegació al 3er Congrés de la Federació de Serveis de CCOO PV

També s'ha renovat la Comissió Executiva del SI de Serveis CCOO PV, a la qual s’ha presentat una única candidatura que representa tots els sectors de la Federació. Com a resultat, s’ha triat per unanimitat, Javier Porcar que repeteix mandat i l’encapçalarà de nou, i les persones que la componen són:

• Javier Porcar Blay-Secretària general
  • Elsa Montón Marín
  • José David Rubert Fernández
  • Dolores Tirado Acemel
  • Vicent Font Hernández

Comisión Ejecutiva SI Castelló

Per la Federació de Serveis estigueren presents Cristina García, Secretaria d’Organització i José Patricio García, de la Secretaria de Finances.