10-5-2024 Anunci OPA BBVA a Banc Sabadell-BBVA Estatal

CCOO davant l\'OPA de BBVA a Banc Sabadell

CCOO reitera la seva exigència de garanties laborals per a les plantilles de tots dos Bancs, al mateix temps que adverteix de l'impacte que pot tenir sobre el clima laboral una nova onada de concentració bancària.

6-5-2024 Fussió BBVA-Banc Sabadell-BBVA Estatal

Banc Sabadell rebutja l\'oferta de BBVA

El Consell d'Administració de Banc Sabadell ha decidit “rebutjar la proposta no sol·licitada, indicativa i condicional del BBVA” (nota de premsa emesa per Banc Sabadell).

Comunicat conjunt de les seccions sindicals de CCOO al BBVA i Banc Sabadell, davant l\'anunci d\'una fusió potencial

Davant d'un nou anunci de converses entre el BBVA i Banc Sabadell en relació amb una potencial operació de fusió, les seccions sindicals de CCOO de les dues entitats ja hem reclamat que, si es duu a terme aquesta operació corporativa, es faci amb totes les garanties per a la plantilla.

30-04-2024 BBVA Estatal

CCOO exige garantías para las plantillas en BBVA y Banco Sabadell, ante el anuncio de una potencial fusión CCOO exige garantías para las plantillas

Ante el anuncio de una potencial fusión entre BBVA y Banc Sabadell, os adjuntamos la nota de prensa lanzada a tal efecto.

Nova Executiva - BBVA Estatal

VI Plenari Estatal CCOO BBVA

Els passats dies 11 i 12 de maig hem celebrat a València el VI Plenari Estatal de CCOO BBVA en el qual s'integraven les Seccions de BBVA i CX.

Nova Executiva - BBVA Estatal

VI Plenari Estatal CCOO BBVA

CCOO BBVA i CX - BBVA Catalunya

Fusió Seccions Sindicals CCOO BBVA i CX. Més grans, més propers

El passat 25 d'octubre celebràvem el Plenari de fusió de les Seccions Sindicals de CCOO de BBVA i CX a Catalunya. A partir d'ara som una sola Secció Sindical que compta amb el suport de gairebé 3400 persones afiliades i som la Secció Sindical més forta i millor preparada per afrontar els reptes de la nova plantilla que conformem els empleats i empleades de BBVA-Catalunya.

Integració CX a BBVA - BBVA Estatal

BBVA-CX: una integració no tan exitosa

Segons els màxims responsables del banc, "la integració de CX a BBVA ha estat un èxit". Aquest "mantra" repetit fins a la sacietat, sabem que NO és cert.

Integració CX a BBVA - BBVA Catalunya

3 temes a tenir en compte en la integració

Donem la benvinguda als companys i companyes de CX, amb qui a partir d'ara compartirem centres de treball, tasques, dubtes, inquietuds i segur que també alegries, junts assolirem objectius professionals i personals, individuals i col·lectius.

BBVA compra CX - BBVA Estatal

BBVA compra Catalunya Banc

Hoy se ha procedido a la adquisición formal de Catalunya Banc por BBVA, después de la correspondiente autorización de la Comisión Europea. Con ello finaliza la incertidumbre que llevan padeciendo en los últimos años los cerca de 5000 trabajadores y trabajadoras de CX, distribuidos por las más de 700 Oficinas en Catalunya y otras 43 en el resto del Territorio.

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...