Eleccions Sindicals 2006 - BBVA

Compromesos amb tu. Per qué votar CC.OO.

Et donem les nostres raons per votar a CCOO en el breu document adjunt. Per assolir els millors resultats és fonamental el teu suport. Tu ens votes cada quatre anys, nosaltres serem la teva veu cada dia. Amb CCOO tries un sindicat fort, responsable, útil i eficaç, que aporta solucions, i que a la vegada és ferm i combatiu per assolir Acords que millorin els teus drets. Tries un sindicat independent amb el qual reforces la unitat sindical, disminuint la dispersió. El dia 20 tu decideixes

Eleccions Sindicals 2006 - BBVA

El día 20, tu decideixes. Els objectius de CC.OO.

CCOO volem comprometre'ns amb tu, i en el breu document adjunt t'exposem per què demanem la teva confiança. Els objectius de CC.OO.: Garantir l'ocupació; Millorar la nostra capacitat adquisitiva; Avançar també en jornada; gualtat d'oportunitats en la promoció i Beneficis Socials BBVA per a tots i totes. El dia 20, tu decideixes.

Saps el que faràs el dia 20?. Han arribat les Eleccions Sindicals al BBVA

Hem de participar de manera informada i reflexiva. CCOO pretenem ajudar-te a decidir amb el breu document adjunt. CCOO som el primer sindicat,amb el 36,2%, i defensem la necessitat de l'acció unitària. Fem una acció sindical eficaç, dirigida als joves, als tècnics, a les dones i a tots els col•lectius sense distinció. Aportem solucions i millorem els teus drets. El dia 20 tu decideixes.

Eleccions Sindicals 2006 - BBVA

Balanç i Programa de CC.OO.

El document pot semblar extens, però no ens podem permetre que la campanya en la qual tu decideixes es limiti a uns eslògans, encara que de vegades resumeixin amb encert una actitud o una idea. Per això exposem més detalladament, sense ser exhaustius, la nostra posició.

Elecciones Sindicales 2006 - BBVA

COMFIA-CC.OO. Primer Sindicato en Cajas de Ahorro

Los más de 100.000 trabajadores de Cajas de Ahorros, ya tienen designados a sus tres mil representantes sindicales para los próximos cuatro años.

Eleccions Sindicals BBVA - 2006

Millor amb DPS (Desenvolupament Personal Sostenible)

La Responsabilitat Social de l'Empresa és inversió, no només és acció social; és Banca Ètica; ha de ser auditable, però cal que compti amb un component laboral intern fonamental...permetre als seus treballadors un Desenvolupament Personal Sostenible.

Acción Sindical en BBVA

Seguimos trabajando, seguimos informando

CC.OO., te informa de una serie de temas, a tener en cuenta hasta fín de año: Verifica que las vacaciones y los días de licencia están grabados en e-spacio, para cobrarlos y ¡disfrútalos!; Comunicarte que hemos encontrado el Plus extraviado por la Confederación de Cuadros; Los premios de 3.000 €, del Tarjetazo; Te facilitamos el votar por correo en las próximas Elecciones Sindicales y, finalmente, te comunicamos el Euribor de Octubre.

Carrera Professional-EESS BBVA 2006

Saltem?

A Comfia-CCOO volem comprometre'ns amb tu per determinar uns itineraris de carrera professional pels quals puguem transitar la inmensa majoria dels treballadors del sector financer. Uns itineraris que ens permetin treballar amb una clara perspectiva del futur professional que cadascun pot assolir.

Elecciones Sindicales BBVA - 2006

Llegan las Elecciones Sindicales (tú decides)

Llegan las Elecciones Sindicales (en adelante EESS) en el sector financiero. En Cajas de Ahorro se celebran el 22/11 y en Banca el miércoles 20/12 (si no vas a estar ese día, avisa y consulta con nuestros Delegados y Delegadas sobre el voto por correo). En BBVA elegiremos a 940 Delegados/as, en 87 circunscripciones. Todos y todas debemos participar. Las 29.480 personas que formamos la plantilla de BBVA en España decidiremos quién nos representará en el ámbito laboral.

Conciliació-EESS BBVA 2006

No li donis la clau, obre-li la porta

"No li donis la clau, obre-li la porta" es mes que una recomenació, es tracta del desig que compartim cada dia més els homes i les dones de conciliar la nostra vida personal, laboral i familiar.

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...