Acomiadaments-BBVA Catalunya

Comunicat Conjunt: No als acomiadaments a BBVA

El passat 26 de novembre, BBVA va decidir unilateralment extingir la relació laboral a 5 persones de la unitat de Participades, ubicada a l’edifici de Terrassa, mitjançant acomiadaments objectius per causes organitzatives.

Pla d'Igualtat-BBVA Estatal

Mesa del Pla d'Igualtat del passat 1 de desembre 2020

CCOO presentem el nostre Pla de Millora sobre el Diagnòstic i Mesures de Conciliació. Som els únics que aportem una bateria de propostes tan elaborada i definida. Contenen els objectius a complir durant la vigència del Pla, i com hem vingut defensant des del principi, l'hem elaborat amb mesures concretes, numèriques i mesurables.

BBVA Contigo

BBVA Contigo: una olla a punt d'esclatar

La realitat: Avui en dia és inviable realitzar l'activitat diària per al personal de les Unitats Contigo.

Pressió Comercial-BBVA

Els temps de les galeres ja van passar: Nova normalitat NO ÉS normalitat

Sembla que els responsables de la Xarxa no tenen memòria i se'ls oblida que la situació actual, NO ÉS normal. No tota la plantilla està disponible després del confinament. Falta encara per incorporarse part del personal vulnerable i totes aquelles persones confinades per haver mantingut contacte amb positius.

Vacances-BBVA Estatal

Abans de marxar de vacances, comprova algunes coses!

Arriben les vacances!! Enguany, després de tot el que estem passant i amb tot el que hem viscut, són més necessàries que mai i les agafarem amb més ganes encara, però…com tots els anys, és molt important que abans d'anar-te'n tinguis en compte alguns aspectes laborals relacionats amb el nostre treball en el Banc.

Jornada Laboral- BBVA Estatal

BBVA desregula horaris i jornades. Modifica a la baixa les condiciones de l\'Acord Contigo per al CSE

Divendres que ve 3 de juliol s'ha convocat la Comissió de Seguiment de l'Acord BBVA Contigo. En ella, a més de plantejar temes a resoldre d'aquest col·lectiu, explicarem per què CCOO ha denunciat a BBVA davant la Inspecció de Treball, per incompliment d'acord respecte al CSE.

Acomiadament nul-Comunitat Valenciana

BBVA acomiada durant la baixa per maternitat. Afiliada a CCOO aconsegueix la nul.litat de l\'acomiadament per vulneració de drets fonamentals.

BBVA parla contínuament del respecte a les dones, presentant-se com a banderer de la causa. I, mentre això succeeix, des de l'ombra, intenta vulnerar drets fonamentals, com és el cas de la nostra afiliada, a la qual acomiaden durant el període de maternitat, mostrant molt poc respecte per les persones, en particular, per les dones en moments d'especial vulnerabilitat.

CCOO - BBVA Estatal

CCOO primer sindicat a BBVA, al sector, a Catalunya i a tot l\'Estat.

Plantilla- BBVA Estatal

Apartaments i Bo. Canvis a causa del Covid19

Apartaments i Bo . Situació a data 6 de Maig a causa del Covid19

Préstecs Empleats - BBVA Estatal

Carta a RRLL: Carència total de préstecs BBVA per Covid19

CCOO demanem a BBVA la possibilitat d'aplicar una moratòria total (amortització i interessos) de préstecs de conveni o dels acords que hi ha a BBVA, per aquelles persones treballadores que pateixin dificultats extraordinàries a causa de la situació derivada pel Covid-19.

Us adjuntem la carta que hem enviat a Relacions Laborals i que en detalla les condicions.

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...