¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

Excelentes resultados electorais de CC.OO. en Comercio e Hostalaría na comarca de Santiago

A continuación detallamos os resultados electorais obtidos na segunda metade de 2015, nos sectores de Comercio e Hostalaría:

CCOO

UGT

CIG

DISTRIBUCIONES CAMBA:

WURTH ESPAÑA:

3

LIDL SUPERMERCADOS S.A.U:

3

HOTEL UNIVERSAL:

CUEROS NOROESTE:

1

MAQUINARÍA AGRÍCOLA DEL NOROESTE:

GALEÓN TOURAL:

1

COMPAÑÍA GALLEGA DE SUPERMERCADOS:

SPORT ZONE:

RESTAURANTE CASA LORENZO:

HIPERXEL:

RESTAURANTE LOS ROBLES:

HIJOS DE C.V OTERO:

1

En marzo celebraranse eleccións sindicais nun importante proceso de comité, na empresa ECOMÁS (GADIS), de cuxos resultados informaremos oportunamente.

Dende CCOO queremos agradecer ás traballadoras/es a confianza depositada na nosa organización.

Hoxe tivo lugar unha nova reunión da mesa estatal

Máis reestruturación no grupo "El Árbol"

A dirección da empresa comunicou que a situación segue sendo complicada e que se necesitan facer novos axustes organizativos.Tamén insistiu en que o seu obxectivo é a rendibilidade da empresa e o mantemento do emprego e que existe a posibilidade de lograr un acordo que contemple a recolocación de todo o persoal no Grupo Dia%.

As provincias afectadas son: Almería, Asturias, A Coruña, Badaxoz, Cáceres, Cantabria, León, Lugo, Murcia, Navarra, Ourense, Palencia, Salamanca e Zaragoza.

A Secretaría de Emprego do Sindicato Nacional de CCOO de Galicia publica unha breve guía en que recolle as novidades para o traballo autónomo neste an

Novidades para o traballo autónomo en 2016

O documento, que está dispoñible para consulta ou descarga en liña nesta mesma web, contén información sobre a seguridade social, cota de autónomos/as para este ano, adecuación da mesma con vistas á xubilación ou a tarifa plana, a fiscalidade, retencións, requisitos para estar en módulos ou imposto de sociedades, entre outras cuestións, ou as situacións de desemprego.

Documento

Ademais, publícanse no BOE as normas de cotización e de cesamento da actividade de autónomos.

CCOO non ve razóns para o ERE, xa que a empresa pública conta con millonarias reservas voluntarias

Folga do persoal de Tragsatec para rexeitar o ERE no Grupo Tragsa - #StopEreTragsa

O persoal de Tragsatec irá á folga mañá martes, 12 de xaneiro, para amosar o seu rexeitamento ao ERE no Grupo Tragsa. CCOO denuncia que a execución do ERE comezou en pleno Nadal, cando, tras recibir o aval do Tribunal Supremo, foron notificados os primeiros despedimentos.

Mediante este despedimento colectivo, Tragsa prevé prescindir de 1.336 traballadores e traballadoras, 117 en Galicia. Isto, malia que a empresa pública ten reservas voluntarias por valor de 261 millóns de euros, critica Comisións, que concitou a unanimidade da oposición política en Galicia contra o ERE.

CCOO denuncia que mentres isto acontece, a empresa segue aboándolles aos seus directivos e mandos intermedios unha paga por obxectivos denominada «dirección por obxectivos». Ademais, nos últimos meses seguiuse contratando persoal eventual en todas as oficinas da empresa no estado, o que para o sindicato é a proba de que aumentou a carteira de pedidos da compañía.

Por último, o sindicato lembra a «millonaria» débeda das Administracións públicas co grupo Tragsa, que superaba os 460 millóns o pasado mes de novembro. Débeda, ademais, sete veces superior á previsión de perdas acumuladas entre 2014 e 2019.

+ Para máis información:

• Claudio Landeira, delegado de CCOO en Tragsatec: 649 684 220

Un ERTE pechará o Gran Hotel da Toxa durante seis meses

Os membros do comité de empresa do Gran Hotel da Toxa recibiron a semana pasada a documentación que acredita a intención da dirección de impulsar un Expediente de Regulación Temporal de Emprego (ERTE), que afecta a 75 membros da plantilla, e que pechará o único hotel-balneario de cinco estrelas de Galicia entre o 1 de febreiro e o 15 de maio; e, de novo, despois do verán, do 15 de outubro ata o remate de decembro.

Baseándose nunhas previsións económicas que estiman perdas para eses seis meses, os representantes de Hotusa anuncian a súa intención de xestionar o establecemento como un hotel estacional durante este ano 2016. Está previsto que o peche se comunique de maneira oficial ao conxunto dos traballadores o luns.

FIRMA ESTA PETICIÓN: Parar el ERE de la empresa pública TRAGSA y su filial TRAGSATEC, empresa dependiente del Ministerio de Agricultura

La dirección de RR.HH. de esta empresa pública muestra la más absoluta insensibilidad, crueldad y falta de empatía -rozando la psicopatía social- que, con más de 143 millones de euros en reservas (261 millones en el Grupo) -conseguidos tras 35 años consecutivos de beneficios gracias al trabajo de todas y todos- esté dispuesta a despedir, en plenas fiestas navideñas y por burofax en la mayoría de los casos, a cientos de compañeras y compañeros jugando con su sustento y el de sus familias cuando saben que no es necesario hacerlo y reconocen que no solucionará los problemas.

Firma aquí: https://t.co/ZhwTp6VRjf

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador