Arquivado en Comunicats

EL DRAMA DE LES PROPOSTES D’ACTIU

Comunicat Caixa Tarragona

n cop transcorregut el primer trimestre de l’any i després de tres mesos des de la posada en marxa del projecte DELTA, des de qualsevol terminal de qualsevol de les nostres oficines encara es pateix a l’hora de confeccionar les propostes d’ actiu. Mai el factor sort i les pregàries van ésser tan presents. En primer lloc, el telèfon de Crèdits a mà. Bé, ja podem començar:


Este artículo se publicó originalmente en


pdf print pmail

Característiques: Compte, els subtipus després no es poden modificar.

Intervinents: Hem de tenir clara la sectorització; si ens equivoquem, tampoc es pot modificar.

Sol•licitud: Quantes vegades l’haurem d’imprimir?

“Carpetilla”: Contestem la pregunta: les mateixes vegades que la sol•licitud.

Llista de documents: Comença la guerra. El fet de tancar tasca s’ha convertit en una missió impossible. Sempre falta alguna cosa.
Comencem a trucar a Crèdits i ens informen que el tema el porta Anàlisi de Risc. Comuniquen: manca personal —com a tot arreu—; quedem en espera.

Dades econòmiques: Si has arribat fins aquí, ja pots donar-te per satisfet. Les incidències arriben al teu expedient. Tornem a trucar a Crèdits. Tampoc porten el tema, però inicien incidència. Ara estàs en mans dels informàtics. Ja tens el moment que necessites per començar la venda proactiva.

Garanties: Si pots, no hi entris, perquè no podràs sortir-ne.

Garantia hipotecària: Ja t’hem dit abans que anessis en compte amb les característiques: “el producto no corresponde”. Parla amb Crèdits: ja sou amics.

Productes vinculats: Tot un món de possibilitats, però sigues realista per estalviar-te una nova trucada a Crèdits.

Resolució: Entrar l’informe, i, si és d’empresa, ja saps: document annexat. Surt, demana IGOR i tanca.

Fins demà no pots continuar, però si és dijous a la tarda fins dilluns (Ja diem que els dijous a la tarda no s’ hauria d’ obrir.)

Si has arribat a fer tot l’expedient, pots anar content a casa, perquè demà tindràs un dia dur.

L’endemà, tot està de color verd, però encara no has ni aprovat ni elevat: no tens res. Entra i surt, surt i entra i torna a entrar... Bé, ja l’hem enviat (Això sembla, si no s’ ha quedat penjada per algun lloc.)

Si tens el risc autoritzat però no t’autoritzen el preu, una altra vegada a començar. Entra i surt, surt i entra a tramitació i canvia característiques: ja coneixes la resta.

No ens aturem amb l’emissió, el retard en resolució d’incidències, etc.

Poder signar una operació és una fita per a l’oficina.

És aquest el programa tan esperat? No han tingut encara temps de fer totes les millores? És bon moment per parlar del Projecte Client? Quantes hores podrem dedicar a aquest nou projecte?

Tarragona, 16 d’abril de 2007

Veure en PDF


Infórmate

CCOO Servizos é un sindicato, é Comisións Obreiras nos sectores de Comercio, Financeiro, administrativo, das TIC, Hostalería, Telemarketing, Oficinas, Turismo... Leer más


Síguenos en Telegram

Onde estamos


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96
Email: contacta@servicios.ccoo.es