Archivado en Comunicados, Salud Laboral, Socio Economico
COMFIA-CCOO vol manifestar el seu rebuig al Real Decret que pretèn externalitzar els Serveis de Prevenció
Concentracions arreu de lestat de delegats i delegades de les mútues daccidents de CCOO i UGT
A Catalunya concentració dimarts 21 de desembre a les 13 hores davant la Delegació de Govern a Catalunya - Plaça Pla de Palau de Barcelona.
COMFIA-CCOO vol manifestar el seu rebuig al Real Decret que pretèn externalitzar els Serveis de Prevenció i denuncia que la segregació daquests serveis de les Mútues dAccidents de Treball afectarà a més de 8.000 llocs de treball, la precarització de condicions laborals i la pèrdua de qualitat del servei de prevenció daccidents laborals a tots els sectors de la producció.
Federació de COMFIA Catalunya
Teleperformance leva a Colombia a xestión de servizos esenciais tales como bombeiros, emerxencias ou Forzas e Corpos de Seguridade do Estado
Mobilización en Teleperformance: Clamor nas rúas da Coruña contra a deslocalización da atención telefónica de Naturgy
Ramón González Monroy elegido Secretario General de CCOO Servicios con el 99% de los votos
¿Qué estamos negociando en Supersol en materia de horarios?
II Acuerdo Marco de Hostelería en la Comunidad Autónoma del País Vasco
Reunión Comité Intercentros de Supersol Acuerdo Registro de Jornada