Arquivado en Comunicats
Iniciades les mobilitzacions en el sector de telemàrqueting.- 20 d'abril'04
Més de 200 treballadors de TELEMÀRQUETING es concentren per desbloquejar la negociació del Conveni

NOTA DE PREMSA.- Més de 200 treballadors i treballadores del sector de Telemàrqueting shan concentrat davant la seu de la Patronal del sector a Catalunya per a exigir un canvi de la seva actitud en la negociació del III Conveni. Alhora shan realitzat concentracions a més de 10 ciutats darreu de lestat amb una gran participació de treballadors i treballadores.
En la concentració davant lAEMT, els representants de CCOO i UGT han lliurat un manifest reivindicant una negociació amb condicions i els punts prioritaris per aconseguir una major estabilitat tant en el servei que ofereix les empreses com lestabilitat econòmica i professional pels treballadors del sector.

CCOO denuncia que la Patronal, en les negociacions daquests quatre mesos, sha limitat a presentar propostes per a una major flexibilitat horària amb voluntat de desregularitzar les actuals condicions de Conveni i en canvi no entra en les propostes que el sindicat li ha presentat respecte a la classificació i promoció professional, increment de conversió dindefinits, així com mesures que garanteixin lestabilitat en locupació i en lactivitat del servei, davant el greu problema de les deslocalitzacions que està patint el sector.

Secretaria de comunicació
COMFIA-CCOO Catalunya
Acuerdo de Tarifas y Servicios Bancarios para la Plantilla del BBVA
Decisiones difíciles de entender
Delegados y Delegadas de Prevención de Riesgos Laborales en Tecnocom
La dirección de la Paradores anula la posibilidad de JUBILACIONES PARCIALES AL 75% para los años 2022 y posteriores.
Plan de movilidad P.I. Can Sant Joan
CCOO SERVEIS DAVANT LA TRAMITACIÓ DE L'AVANTPROJECTE DE LLEI QUE REGULA EL SERVEI ITV









