¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

Adquisición de Unitono por parte do grupo GSS

unitono

A data 13 de setembro do 2019 comunicóuselle á Sección Sindical de CCOO de Unitono a noticia da adquisición por parte do grupo GSS de varias empresas que pertencen ao grupo Avanza e entre elas UNITONO.

Por parte da dirección da empresa trasladouse á RLT que non vai existir ningún tipo de medida de axuste de persoal e que as empresas funcionarán como unidades de negocio separadas, véndose unificado unicamente a xestión de persoal desde RRHH.

CCOO vai continuar coas mobilizacións, como as organizadas nos meses de xullo e agosto

Euskaltel elimina paulatinamente postos de traballo de R

manifestación R ccoo

CCOO Servizos Galicia teme que o grupo Euskaltel siga durante os próximos meses coa súa estratexia de redución de postos de traballo de R en Galicia. Tras os despedimentos que leváronse a cabo en xullo, sumouse en agosto a destrución de 36 postos de traballo que se prestaban para R nas empresas de "Universal Support" e "Teleperformance".

Dada esta situación, dende CCOO témese que a destrución de emprego de R decidida polo grupo Euskaltel poda alcanzar até o 50% dos case 800 postos de traballo existentes a día de hoxe segundo a información que se manexa dende o sindicato. Ler máis

Calendario e normas III Plenario Sección Sindical CCOO CAIXABANK Galicia

caixabank galicia

Por acordo das Comisións Executivas da Sección Sindical Estatal de Caixabank e da Agrupación Estatal do Sector Financeiro aprobáronse as normas reguladoras do III Plenario da Sección Sindical Estatal de Caixabank, cuxa celebración terá lugar en Barcelona os días 27 e 28 de novembro de 2019, e que están dispoñibles na ligazón indicada máis abaixo. Ler máis

PLENARIO DE CONSTITUCIÓN SECCIÓN SINDICAL CCOO GRUPO CARREFOUR EN GALICIA - Rectificación de horarios

logo carrefour ccoo

Con motivo das asembleas provinciais que terán lugar os días 9,10,11 e 12 para o plenario territorial da Sección Sindical de Carrefour Galicia, comunicamos que se rectifican os horarios das asembleas nas diferentes provincias, que serán de: 16:30 a 19:00. Asemade, as candidaturas foron recibido en tempo e forma co cal quedan proclamadas as de todas as provincias que se relacionan:

Candidatura Provincia de A Coruña:
Asunción Gómez Pose
Candidatura Provincia de Pontevedra:
Encabezada por::
Daniel Ricart Alonso
Candidatura Provincia de Ourense:
María Dolores Cid Pérez
Candidatura Provincia de  Lugo
Ana Belen Santos Carreira

Calendario das diferentes asembleas:

Hora

A Coruña

09/09/2019

Avenida de Alfonso Molina Km. 2, Edificio Sindicatos, 4ª planta, A Coruña

Lugo

10/09/2019

Ronda da Muralla, nº 58, Edificio Sindicatos, Bajo , Lugo

Ourense

11/09/2019

Parque de San Lázaro, 12, Edificio Sindicatos, 3ª Planta, Ourense

Pontevedra

12/09/2019

As Teixugueiras, nº 11 – Entreplanta (Polígono de Navia), Vigo

16:30 a 19:00

A sentenza condena á Fundación ao cesamento inmediato de tal comportamento antisindical así como aboar unha idemnización de 15.000 euros

O Tribunal Superior de Xustiza de Galicia condena á Fundación Monte do Gozo (Proxecto Home Galicia) por actitude antisindical

proxecto home galicia

Tal e como ven denunciando dende o ano 2017 a Federación de Servizos de CCOO de Galicia en diferentes reunións, mobilizacións e roldas de prensas, os informes da Inspección de Traballo da Coruña e Vigo recoñecían irregularidades graves na actuación da empresa e xeraban por iso unha
serie de requirimentos e sancións. Súmase agora unha sentenza do TSXG de Galicia de data 23 de xullo de 2019, na que se ratifica de forma contundente a ACTITUDE ANTISINDICAL contra CCOO, contra a súa delegada e afiliadas e afiliados na Fundación Monte do Gozo, Proxecto Home Galicia. Ler máis

CCOO Servizos acada un excepcional resultado nas eleccións de LIDL Coruña

eleccións lidl web

O día vintetrés de xullo celebráronse eleccións sindicais en LIDL, nas cales se obtiveronn os seguintes  resultados: CCOO: 7, Fasga: 1, CIG: 1. E por iso queremos dicir:

RESPONSABILIDADE: Recollemos esta enorme responsabilidade con entusiasmo e animamos a seguir loitando polos nosos dereitos, sen dar un paso atrás. Os vosos votos dannos a forza e a ilusión para enfrontarnos aos enormes retos do futuro.

TRABALLO: Dedicámonos a traballar durante catro anos, vístesnos nas tendas, negociamos coa empresa acordos importantes que melloran o convenio colectivo... pero o noso traballo (que é o noso mellor aval) está apoiado pola profesionalidade dunha sección sindical estatal e polo sindicato máis representativo do país, e por suposto, o apoio do persoal que acudiu a votar para conseguir estes magníficos resultados.

GRAZAS: Queremos dar as grazas a todas aquelas compañeiras/os que decidiron formar parte das nosas candidaturas e tamén a todas e todos os que votástedes e confiástedes en CCOO.

A LOITA CONTINÚA: Compañeiras, compañeiros....SEGUIREMOS LOITANDO!

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador