Propostes de CCOO en Conciliació i Salut Laboral per a un Desconfinament Segur

Les mesures de desconfinament progressiu i desescalada que el Govern està decretant, impliquen adaptar l'organització a una nova situació. Aquest desconfinament no significa el final de l'alerta sanitària ni la fi de la lluita contra el Covid-19, per la qual cosa moltes d'aquestes mesures que CCOO proposem estan destinades a perdurar en el temps per a incorporar en els protocols d'actuació de Salut Laboral i en el Pla d'Igualtat.

Mesa de Relacions Laborals del dia 29 d 'Abril 2020

Avui hem tingut Mesa de RRLL Informativa, a través de videoconferència. L'objectiu d'aquesta és facilitar dades per part de l'empresa, així com donar resposta als dubtes i temes plantejats per la RLT.

Adjuntem el resum de la reunió:

Salut Laboral- BBVA Estatal

Propostes de CCOO en el CESS del 16 abril 2020

En la Reunió del Comitè de Seguretat i Salut CCOO hem proposat els següents temes:

Salut Laboral-BBVA Estatal

Què has de fer si has estat en contacte estret amb casos possibles o confirmats?

Els  qui  hagin  estat  en  el  mateix  lloc  que  una  persona  amb  símptomes ( febre >37,8° / Tos  seca / problemes   respiratoris ) a  una  distància  menor   de 2 metres , durant  un  temps  d'almenys  15  minuts .

Salut Laboral-BBVA Estatal

CCOO al teu costat i al dels teus

En aquesta greu situació sanitària i social, estem com sempre al teu costat i ara, més que mai, amb els que pitjor ho estan passant.

CCOO hem habilitat un servei per a dubtes laborals relacionats amb el Covid19, perquè qualsevol persona, afiliada o no, pugui comptar amb l'experiència laboral de CCOO.

Personal Vulnerable

Què has de fer si ets Personal Vulnerable i NO pots treballar en remot?

Reunió Mesa Relacions Laborals del 6 Abril 2020

Us informem de la reunió que hem mantingut per videoconfèrencia en data 6 d’abril, la Representació legal dels treballadors amb Relacions Laborals.

Salut Laboral- BBVA Estatal

Resum de la reunió d\'ahir de la RLT amb el Banc

Ahir dilluns vam mantenir una Mesa de Relacions Laborals per mitjà de videoconferència, convocada per l'empresa a petició de CCOO, amb l'objectiu d'aclarir algunes inquietuds que ens aneu tralladant a través de les nostres delegades i delegats.

Salud Laboral-BBVA Estatal

CCOO exigim la protecció de les plantilles

CCOO ens hem dirigit a les patronals del sector financer (AEB, CECA, UNACC i ASEMECC) per a traslladar-los les nostres consideracions davant l'obligació de garantir l'accés als serveis bancaris de tot el país.

CCOO davant les mesures proposades pel Banc-Situació COVID-19

Tot i haver estat intentat parlar durant el cap de setmana amb Relacions Laborals per tractar mesures de seguretat, i haver-les transmès amb antelació suficient per a tranquil·litat de la plantilla, no ha estat fins avui diumenge a 2/4 de 6 de la tarda que el Banc ha enviat un comunicat per correu electrònic a tota la RLT amb les mesures a adoptar.

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...