Calendari Laboral 2018 - BBVA Estatal

13 festius en 6 Comunitats

Amb la presència de CCOO en els Comitès d'Empresa, com cada any i en aplicació de la norma vigent, procedirem a emetre el preceptiu informe sobre el calendari laboral per a l'any en curs, en aquest cas per 2018. Aquest any tenim una casuística especial, per la qual fins a 6 Comunitats han establert 13 festius anuals, en lloc dels 12 convencionals, un d'ells recuperable.

JORNADA - BBVA ESTATAL

CCOO obrim una altra via contra les prolongacions de jornada

Es pronunciarà el Tribunal de Justícia de la Unió Europea
Després de les sentències del Tribunal Suprem a Bankia i NCG Banco, que eximien a les empreses de portar el registre diari de la jornada, CCOO vam presentar, el passat mes de juliol, un altre conflicte col·lectiu davant l'Audiència Nacional (aquest cop, a l'entitat Deutsche Bank), ja que considerem que aquestes sentències no s?ajusten a la normativa europea que limita la jornada de treball.

Presión - BBVA Castilla y León

CCOO denuncia las presiones y prolongaciones de jornada en Burgos

Una simple visita a las oficinas de las CBC de Burgos y Miranda de Ebro es suficiente para comprobar la filosofía de sus actuales directores. Nada es suficiente para ellos, solamente les interesan los Verdes y Rojos, aún a costa de llevar a los empleados a situaciones límite.

Jornada - BBVA Estatal

La Campanya de CCOO contra les Prolongacions de Jornada dóna els seus Primers Fruits

El PSOE presenta una Proposició de Llei per a obligar a les Empreses al Registre Diari de la Jornada.

Jornada - BBVA Estatal

Vacances i dies de lliure disposició pendents

S'acosta el tancament de l'any i, per tant, els problemes per agafar-se les vacances del període d'hivern i els dies de lliure disposició.

Comença la Jornada d'Estiu

Per a tot el personal que desenvolupa funcions amb jornada flexible i partida, comença la jornada continuada que es pot realitzar entre el 15 de juny i el 15 de setembre. Per a la plantilla de Serveis Centrals que tingués la jornada partida de conveni (art. 27.3 del XXIII CCB), l?horari d?estiu és de 8:00 a 15:00 i va començar el 23 de maig, fins el 30 de setembre.

8 apunts sobre: Absències del Lloc de Treball

Com a criteri general, les absències del lloc de treball - i en conseqüència del centre de treball -, han de tenir una causa justificada o, com alternativa, han de comptar amb l'autorització de l'empresa, excepte supòsits de força major, perill per a la vida o integritat física dels treballadors i alguns casos específics que permet la legislació vigent, com els supòsits de vaga legal o tancament patronal.

JORNADA - BBVA ESTATAL

Per la intransigència d'AEB i la CECA: finalitza sense acord la negociació sobre el Registre de la Jornada

La manifesta falta de voluntat negociadora, tant de l'AEB com de la CECA, per adquirir un mínim de compromís per eradicar les prolongacions de jornada en el sector financer ha estat el cop definitiu a aquesta negociació.

Jornada - BBVA Catalunya

Calendari Laboral 2017. BBVA rectifica

Relacions Laborals ens ha informat de la seva decisió de rectificar la disposició del calendari laboral 2017, que pretenia suprimir a BBVA de Catalunya un dels 4 dies de llicència retribuïda que el Conveni atorga a tota la plantilla.

Registre de la Jornada: Frenada i marxa enrere de l'AEB i la CECA

Tal com vam comentar després de la reunió de les Meses de negociació amb l'AEB i la CECA del 19 d'abril, la sentència del Tribunal Suprem que exonera a les empreses de l'obligació de portar un registre de la jornada de les seves plantilles ha deixat al descobert que les dues patronals es van asseure a negociar davant la pressió legal i sindical contra les prolongacions de la jornada.

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...