Archivado en Comunicats

Curs sobre la prevenci贸 del blanqueig de capital

05 06 03 Es recorda qu猫 diu la normativa del Banc Sabadell sobre les accions formatives: la voluntarietat de l聮assist猫ncia fora de la jornada laboral a aquests cursos, la facturaci贸 a 901-Formaci贸 de les despeses de despla莽ament des del domicili particular i la compensaci贸 de les hores de formaci贸 en hores de llic猫ncia retribu茂da. (PDF:Cat. / Cast.)

CURS SOBRE LA PREVENCI脫 DEL BLANQUEIG DE CAPITAL

En relaci贸 amb les convocat貌ries a un 聯curs聰 presencial sobre 聯la prevenci贸 del blanqueig de capital聰 que s聮est脿 fent als empleats de la xarxa, us recordem qu猫 diu la normativa del Banc Sabadell sobre les accions formatives:

El Banc adquireix el comprom铆s que la formaci贸 es porti a terme dins de la jornada laboral legalment establerta. En el cas que es faci fora de la jornada laboral, ser脿 volunt脿ria per part de l麓empleat/ada i es compensar脿 cada hora de formaci贸 amb una hora de llic猫ncia retribu茂da. Als efectes del control de les hores que cada empleat podr脿 compensar, s麓estipularan les hores necess脿ries per fer cada curs i es publicaran en el cat脿leg de cursos. Aix铆, cada responsable d麓Unitat controlar脿 les hores de formaci贸 efectuades pel personal del seu 脿mbit fora de la jornada laboral, amb la finalitat de compensar-les amb llic猫ncies retribu茂des, les quals seran autoritzades mitjan莽ant la intranet com a llic猫ncia per formaci贸.

El Banc pagar脿 l麓allotjament i manutenci贸 en cas que la formaci贸 sigui de car脿cter presencial i impliqui extensi贸 de jornada laboral. Les despeses de despla莽ament per assistir als cursos de formaci贸 ser脿 en tot cas a c脿rrec del Banc.

S聮ha de subratllar que 茅s el Banc qui t茅, obligat per llei, la responsabilitat de formar als seus empleats. Que la convocat貌ria sigui a les cinc de la tarda per tal que, segons la nova normativa de despeses, no sigui considerada 聯extensi贸 de jornada laboral聰 i estalviar-se el cost de manutenci贸, que com sempre anir脿 a c脿rrec de la butxaca del treballador, no els eximeix de la voluntarietat de l聮assist猫ncia fora de la jornada laboral a aquests cursos, la facturaci贸 a 901-Formaci贸 de les despeses de despla莽ament des del domicili particular i la compensaci贸 de les hores de formaci贸 en hores de llic猫ncia retribu茂da.

Barcelona, 5 de juny de 2003