Archivado en Comunicado breve, Socio Economico

manifestación sanidade pública

Manifestación de SOS Sanidade: Trece medidas urxentes para un sistema sanitario de calidade en Galicia

Hoxe, a Plataforma SOS Sanidade Pública, integrada polo Sindicato Nacional de CCOO de Galicia e tamén CCOO Servizos, protagonizou un chamado crucial en Santiago de Compostela. Ás 12:00, desde a Alameda de Santiago, iniciou unha manifestación con propósito claro: urxir a adopción de trece medidas imprescindibles para facer fronte aos desafíos actuais da sanidade en Galicia, construíndo así o sistema de saúde que todos merecemos.

Entre as demandas destacadas, a plataforma require un aumento substancial na atención primaria, asegurando que esta constitúa o 25% do gasto sanitario público, conforme ás directrices da Organización Mundial da Saúde. Ademais, solicita un reforzo significativo de persoal en medicina de familia, pediatría e enfermaría; a apertura de centros de saúde pechados e a creación de novos onde sexa necesario; o incremento do parque de ambulancias asistenciais e medicalizadas; un plan para reducir as listas de espera hospitalarias e garantir que a atención ás persoas dependentes se realice no ámbito da sanidade pública.

Outras peticións inclúen a reversión dos servizos privatizados ao sistema público, con mención explícita ao Hospital Álvaro Cunqueiro de Vigo; a erradicación de prácticas clientelares na xestión; a restauración das xerencias de atención primaria, outorgándolles capacidade resolutiva e orzamento propio; e a reorientación do sistema cara a un modelo comunitario e participativo.

SOS Sanidade tamén insta á elaboración consensuada dun Plan de Saúde Mental; á loita contra a precariedade laboral no sistema sanitario público; e, por último, á "desmedicalización" do sistema, co fin de poñer fin ao uso "irracional e abusivo" de fármacos e novas tecnoloxías.

En resumo, a manifestación non é só un clamor, senón un chamamento á acción e colaboración para construír unha sanidade galega máis robusta, accesible e centrada nas necesidades da comunidade.

manifestación sanidade pública  manifestación sanidade pública

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,