Archivado en Negociacion Colectiva, Comunicados convenio

NEGOCIACIÓ CONVENI COL·LECTIU ESTALVI

Nova reunió: directes al conflicte

• Davant l'immobilisme, CCOO ix al carrer com a preludi de convocatòria d'aturades

Este artículo se publicó originalmente en PAIS VALENCIANO (Servicios CCOO País Valencià) ,

.

En la reunió de la Taula de Conveni d'estalvi celebrada hui, CECA es reafirma en una proposta que no s'acosta, gens ni mica, als plantejaments de CCOO, plasmats en la plataforma conjunta de la qual ja us informàrem.

UNA PROPOSTA PATRONAL A ANYS LLUM DELS BENEFICIS RÈCORD:

• Pujada salarial del 7 % en 3 anys (2,75 % l’any 2024, 2,25 % 2025, 2 % 2026) + un pagament no en taules si el ROE > 14 % (0,75 % 2024, 0,5 % 2025, 0,5 % 2026).
  • Ampliació de la mobilitat geogràfica de manera indiscriminada.

Aquesta proposta està a anys llum dels beneficis espectaculars que ja anuncien CAIXABANK, UNICAJA, ABANCA, IBERCAJA o CECABANK. Beneficis obtinguts gràcies a l'esforç d'una plantilla que, dia a dia, suporta la pèrdua de poder adquisitiu, la pressió comercial i unes càrregues de treball desmesurades.

Aquesta proposta és incomprensible quan entitats que formen part de CECA com ABANCA ja han anunciat pujades salarials que després es neguen a acceptar en la taula de negociació sectorial.

Davant l'immobilisme patronal, només queda el conflicte: CCOO ix al carrer el 8F com a primer pas d'una escalada de mobilitzacions que inclourà en pròximes dates la convocatòria d'aturades amb crida a les plantilles del sector.