Archivado en Negociacion Colectiva, Comunicados convenio

XVIII CONVENI SECTORIAL D'EMPRESES DE CONSULTORIA, TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I ESTUDIS DE MERCAT I DE L'OPINIÓ PÚBLICA
Conveni TIC: CCOO demana a les empreses del sector que els augments pactats per conveni no siguen compensats ni absorbibles
CCOO Serveis informa que, després de la signatura del Conveni el passat 25 de abril, i una vegada obtinguda la validació per part de la Direcció General de Treball, la publicació del
Conveni en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) serà immediata.
AQUEST CONVENI TÉ MOLT DE TU
La inflació desbocada dels últims mesos ha provocat una pèrdua d'adquisitiu indiscutible que està causant estralls en l'economia familiar.
Per aquest motiu, i atesos els resultats rècord de les empreses del sector, des de CCOO iniciarem una campanya, per a demanar a les empreses que els increments salarials pactats siguen no compensables ni absorbibles, per a cada any de vigència del conveni.
Totes les persones treballadores hauríem de poder beneficiar-nos dels acords salarials aconseguits, i obtenir així una redistribució dels beneficis més justa i equilibrada.
Descarga el COMUNICADO (pdf) en Castellano
Descarga el COMUNICADO (pdf) en Gallego
Descarga el COMUNICADO (pdf) en Catalán
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
No a la política de absorciones
La CE respalda las alegaciones de CCOO Servicios contra las prolongaciones de jornada
Calcula les teves retencions d'IRPF de l'any 2005
Ampliación permiso de paternidad