Archivado en Comunicats, Salari

Conveni d聮OODD de Catalunya

Revisi贸 salarial pel 2007 - Oficines i despatxos Catalunya

La Comissi贸 Parit脿ria del Conveni d聮Oficines i Despatxos en la reuni贸 del passat 2 de febrer va acordar la nova Taula Salarial per l聮any 2007 que adjuntem a aquest escrit.

Veure comunicat Revisi贸 taules salarials any 2007 PDF.-
Veure taules salarials any 2007 PDF catal脿 i castell脿.-

Tal i com hem pactat, en aplicaci贸 de l聮article 21 del Conveni, s聮ha aplicat en primer lloc el 0聮7% d聮augment de les taules corresponents al 2006, consistent en la difer猫ncia entre el percentatge de l聮IPC previst aplicat a les taules del 2005 (2%) i l聮IPC real a 31 de desembre del 2006 (2聮7%). Un cop fet aix貌, s聮aplica un 2%, que 茅s l聮IPC previst pel 2007. Repetim que es tracta de l聮aplicaci贸 literal de l聮article 21 del Conveni, i que aquests augments s聮ha d聮aplicar sobre els sous bases i els complements anomenats 聯ad personam聰 (abans antiguitat).

Volem recordar que la difer猫ncia en m茅s t茅 efectes retroactius limitats, d聮aplicaci贸 a partir del mes en el que se superi l聮IPC previst i fins final d聮any. D聮aqu铆 ve la difer猫ncia d聮un 0聮7% (entre el 2% previst i el 2聮7% real). Segons les dades oficials, reconegudes per totes les parts negociadores, en el mes de maig del 2006 es va superar l聮IPC previst, per tant, els efectes retroactius comprenen els mesos de maig a desembre, ambd贸s inclosos. Us recordem que totes les quantitats que es deguin en conceptes d聮endarreriments han de quedar satisfetes abans del 31 de mar莽 d聮enguany.

Aix铆 mateix, aprofitem l聮avinentesa per tal de reiterar que aquest any, com a conseq眉猫ncia de la negociaci贸 del Conveni, continuem tenint 23 dies laborables de vacances, que aquest dia de m茅s que es va aconseguir no 茅s intercanviable per hores de descans, i que totes les empreses estan obligades a facilitar el calendari laboral perqu猫 no passi el de sempre: que arriba final d聮any i no sabem si devem hores o ens en deuen. Tamb茅 茅s important tenir en compte que, en jornada completa, descomptant vacances, festius, dissabtes i diumenges, aquest any surten 3聮5 dies (28 hores) d聮exc茅s de jornada si no es compensa de cap altra manera.

Us demanem que, donada la transcend猫ncia de tots aquests conceptes, tingueu especial cura en l聮aplicaci贸 de les vostres condicions de treball i que, per qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb nosaltres als tel猫fons de la Federaci贸.

Barcelona, febrer de 2007