Archivado en Comunicados, Negociacion Colectiva, Empleo

O Sindicato esixir√° ao Ministerio de Industria a s√ļa implicaci√≥n na fuga de empresas de empresas de telemarketing

COMFIA-CC.OO. prev√© a deslocalizaci√≥n de m√°is de 6.000 postos de traballo nos "call center" de Orange e Ono en Espa√Īa

Primeiro foi Jazztel, onde este ver√°n perd√©ronse centos de postos de traballo debido √° deslocalizaci√≥n das s√ļas call centers a Arxentina e agora parece chegar a quenda de ONO e ORANGE. Segundo COMFIA-CC.OO. est√°s d√ļas compa√Ī√≠as tam√©n parecen estar preparando a deslocalizaci√≥n das s√ļas plataformas en Espa√Īa o que conlevar√≠a a perdida de m√°is de 6000 postos de traballo a trav√©s das empresas subcontratistas que dan o servizo de atenci√≥n telef√≥nica destes clientes.

COMFIA-CC.OO. trasladar√° √°s empresas a s√ļa preocupaci√≥n para ser informados respecto de os plans destas compa√Īias. Comfia-CC.OO. mant√©n que hai suficientes indicios para temerse o peor, posto que xa se est√°n producindo s√≠ntomas deste tipo de procesos como son; a perdida xa dalgunhas destas campa√Īas e sobre todo, o env√≠o masivo dos formadores das empresas en Espa√Īa para formar xente en Latinoam√©rica. Id√©ntico proceso que en Jazztel, afirma COMFIA-CC.OO.

Por este motivo o Sindicato decidiu non perder nin un segundo na denuncia p√ļblica desta situaci√≥n e convocou para este martes 12 novembro concentraci√≥ns nas principais capitais de provincia onde est√°n implantados os call centers destas empresas. As concentraci√≥ns realizaranse en: Lugo, Vigo, Sevilla, Salamanca, Valladolid, Madrid e Barcelona, baixo o seguinte lema: "ONO E ORANGE FAN AS AM√ČRICAS".

Nun comunicado distribu√≠do hoxe por COMFIA-CC.OO. af√≠rmase que: "...No noso pa√≠s a concesi√≥n de licenzas a este tipo de compa√Ī√≠as out√≥rgaas o Ministerio de Industria e estas licenzas obr√≠ganlles a ter centros de atenci√≥n ao cliente. Por iso o que non parece l√≥xico √© que o ministerio conceda licenzas p√ļblicas a empresas que aproveitan as infraestructuras do estado espa√Īol, que xeran o seu negocio grazas ao di√Īeiro dos consumidores espa√Īois e que agora pretenden levarse os postos de traballo que xera a s√ļa actividade empresarial a outros pa√≠ses".".

Para COMFIA- CC.OO. isto non √©, m√°is que o pistoletazo de sa√≠da dunha campa√Īa que vai orientada en d√ļas direcci√≥ns, trasladar √° opini√≥n p√ļblica un problema que a longo prazo pode afectar aos m√°is de 50.000 persoas que traballan no sector e doutra banda, unha rolda de conversaci√≥ns con todos os axentes implicados no conflito, pedindo √°s empresas que se reformulen as s√ļas estratexia empresarial e aos organismos p√ļblicos que te√Īen responsabilidade subsidiaria como son o Ministerio de Industria, encargado da concesi√≥n as de licenzas p√ļblicas destas compa√Īias, o Ministerio de traballo e todos aqueles gobernos auton√≥micos que ceden chan p√ļblico e/ou instalaci√≥ns para o desenvolvemento da actividade empresarial. No caso de Orange, recordar que esta empresa √© pertencente ao grupo France Telecom no que o goberno franc√©s √© propietario de m√°is de 30% da compa√Ī√≠a polo que para COMFIA-CC.OO. converte √° embaixada francesa noutro dos interlocutores en dita rolda.