Archivado en Comunicados, Negociacion Colectiva

Conveni del Comerç Tèxtil de la Província de Barcelona. Volen acabar amb la negociació col·lectiva

Al voltant de mil treballadors i treballadores del comerç tèxtil es manifesten pel Passeig de Gracia i el Portal de l'Àngel

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

Avui 23 de maig de 2013, els sindicats CCOO i UGT hem convocat una jornada de lluita per la negociació col·lectiva a fi de forçar les diferents patronals a desbloquejar la negociació col·lectiva que algunes d'aquestes patronals s'havien obstinat a fer desaparèixer.

Dels subsectors del comerç, el conveni que es troba més encallat i amb una patronal que clarament aposta per la seva desaparició, és el del comerç tèxtil de la província de Barcelona. Aquesta és la raó per la qual des de CCOO i UGT hem iniciat una campanya de mobilització amb el repartiment de octavetes a les diferents botigues del sector, en dies passats, i avui amb la manifestació realitzada pel Passeig de Gracia, Portal de l'Àngel i que ha acabat a la Via Laietana davant de l'edifici de Foment d'Ocupació per tractar de desbloquejar l'actual situació.

Els propers dies seran claus per saber si finalment hi ha possibilitats de signar un nou conveni o haurem de fer un pas més en les nostres mobilitzacions i convocar una vaga al sector del comerç tèxtil, els primers dies de juny.